Mockanin Skrevet 16. mars 2009 #1 Skrevet 16. mars 2009 I leppekanten nesten i ene munnviken så jeg i går kveld to hvite blemmer. For meg ser det ut som munnsår. Har en gang tidligere sett at han har hatt sår der, men aldri sett blemmene før. Jeg er selv plaget med munnsår i perioder. Da er det ikke noe nuss og få av mamma, glass, bestikk og andre ting jeg har hatt i munnen blir fjernet med en gang sånn at han ikke skal komme borti det. Hender vaskes med en gang dem har vært i kontakt med munnsåret jeg har. Jeg bruker selv mandelessens på munnsåret, et kjempe bra kjerringråd. Men det smaker py og kan svi noe jævlig. Bør jeg ta minsten med til legen eller hva jeg gjør jeg med dette her?
Mana83 Skrevet 16. mars 2009 #2 Skrevet 16. mars 2009 Går han i b.hagen? min gutt på 2 år fikk munnsårlignende i munen..ble bare verre og verre,blemer i hele munnen,dette viste seg å være munn fot og håndsykdom..fik etterhvert blemmer på hender og føtter,helt ufarlig sykdom og går over av seg selv...så hvis det bare er ett munnsår går det over av seg selv,,,først fikk vi beskjed om at det var munnsår ser du å da var vi hos legen å fikk beskjed om at det var ingen behandling,bare la det gå over av seg selv...passe litt på så han ikke smitter på andre åsånn...
Mockanin Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. mars 2009 Tenkte litt på munn fot og håndsykdom, men i og med at jeg har munnsår som kommer og går så tror jeg heller det er det. Ja, han er i barnehage. Sa til han i morres at han hadde fått sår på munnen sånn som mamma noen ganger har, og at han ikke må nusse på noen. Ba mannen om å si i fra i bhg. Kan jo høre om munn, fot og håndsykdom "går" i bhg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå