Gå til innhold

er det influensa jeg har enda???

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg fikk det forrige søndag.. låg hele dagen, kvalm, vondt i magen og diare,.... var så og si frisk igjen på mandag.. men hele uka har jeg våkna på natta og vært kvalm og uggen i magen,.. hver mårra er jeg dårlig i magen.... inatt måtte jeg til og med på do igjen,... pleier jo ALDRI å måtte gjøre det på natta.. bortsett fra tisse da....

trodde kvalmen kom av de nyte p-pillene... men glemte å ta igårkveld.. ble likevel kvalm inatt(trodde jeg ble kvalm av de på natta fordi jeg tar de på kvelden....)har blitt kvalm nå je har begynt på nye før.. men har før pleid å ta de på mårran..

jeg er ikke gravid...

tenkte bare å høre her inne... gidder ikke å gå til legen enda.. får se ann litt....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ikke ut som influensa for min del.. Ikke det du hadde på søndag heller.. For influensa blir man helt slått ut av og varer i mer en 1 dag..

Kan jo være omgangssyken du har fått.. Den kan vare i en ukes tid..

Skrevet

ja omgangssyke- influensa.. noe i den duren.. he he.. men uansett.. aldri hatt det sånn før... var igrunn rart det jeg hadde på søndag og.. skikkelig vondt og mye luft i magen... husker jeg la meg på magen, da "dytta" jeg lufta oppover og det smakte og lukta skikkelig ekkelt.... klarer ikke å forklare... føltes nesten som jeg hadde spist masse gjær...

Skrevet

Kvalme, diare og vondt i magen høres da ikke ut som influensa i det hele tatt. Hvorfor mener du at du har hatt det?

Man kan godt ha omgangssyken ganske lenge. Så lenge du får i deg mat og drikke vil legen neppe gjøre noe med det i første omgang.

Skrevet

er bare jeg som blander... sorry.....

jeg bare lurer.. :) ingen problem med mat og drikke... bare ikke hatt det sånn før.. og det er jo bare på natta....

men kan være helt normalt... jeg er svært sjelden sjuk.... derfor ikke så mye å sammenligne med...

Skrevet

Hva spiser du da? Urolig mage kan henge ganske lenge i etter omgangssyken viss du ikke spiser riktig.

Unngå melk og veldig mye melkeprodukter. Ikke spis veldig grovt brød med masse fiber til å begynne med. Spis fint brød, gjerne ristet, til å begynne med, og øk på med fiber etterhvert som magen stabiliserer seg.

Skrevet

ok.. der sa du noe... her lever jeg på havre knekkebrød.... er vel mye fiber i det.... ellers grovt brød ja...

takk.. :)

da skal jeg finere brød med god samvittighet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...