Gå til innhold

Overtid!!!

Nydlige datter09-spire2010 <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 2 dager på overtid:( Å jeg synes det er helt forferdelig:(

Jeg er 1 gangsfødene..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også førstegangs og er 1 uke på overtid nå...kjipt, og tror ikke han kommer før jeg blir satt i gang :(

Skrevet

2 dager på overtid her og.. Førstegangs... Kjedeliiiig!!

Skrevet

en uke her og......det har bare blitt tyngre og tyngre for hver dag.....både fysisk og psykisk....

Skrevet

Jeg gikk 17 dager over termin med nr 1 og 14 dager over med nr 2.

Man er ikke overtidig før 14 dager over termindato.. Så det like normalt å gå over som å føde litt før termin..

Smør dere med tålmodighet så lenge babyen har det fint, og om dere skulle gå 14 dager over, så NEKTER dere å gå fra sykehuset før dere er satt igang :)

Sånn har jeg gjort det :)

LYKKE TIL

Skrevet

Hiver meg på her. Termin i dag, og tror ikke det skjer på lenge. Ble satt igang 15 dager over sist, og fødte dagen etter. Første uken over termindato var jævlig, og alle maste, siste uke hadde jeg liksom gitt opp så da gikk det greit. Kan det være at noen bare har litt lenger svangerskap enn andre, eller at noen kropper ikke helt skjønner det med å få i gang fødselen av seg selv? Får trøste meg med at babyen har det helt topp inni meg.

Skrevet

Slenger meg på her jeg også. 3 dager på overtid i dag. Blah.

Skrevet

Jeg er også to dager på "overtid".. med 1 mann gikk jeg 12 dager over, så satte kroppen igang på egenhånd. Har innstilt meg på nogenlunde det samme denne gangen. Vi får bare være tolmodig..

Lykke til..

Skrevet

hei

dette er min første dag på overtid

hadde termin i går.

men er innstilt på at det kan gå litt til.

men merker jeg begynner å bli lei og er sliten

så håper det skjer noe i løpet av uka

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...