Gå til innhold

hva tenner dere på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det som tenner dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lys, peisen og leirbål for det meste.

Ikke sigaretter iallefall.

Skrevet

Te-lys og røyken min. Har ingen mann, og det er for tiden ingen som klarer å tenne meg av menn. Vet ikke lenger hva som ville tenne meg, sånn erotisk sett.

Skrevet

Smarte og vittige menn.

Skrevet

mannen, når han er litt ekstra omsorgsfull smelter jeg som smør... ;)

Skrevet

Tenner på litt eldre menn, litt kraftige og muskuløse, m kraftige sterke mannfolk hender og hår på kroppen.

Gjerne gift, forbudt frukt gjør det så sinnsykt digg!

Skrevet

Jeg tenner på intelligens og humor. Om han også er høy og mørk, blir jeg ekstra glad!

Skrevet

hehe det kan være små ting. som måten han ser på meg, tar på meg. noe han sier eller hvisker til meg.

et samtale emne som ikke nødvendigvis er sexuelt men engasjerer slik at jeg blir ivrig. en diskusjon hvor han ikke mener det samme som meg.

nakenhet, en eregert penis.

muligheten for sex. ikke altid like stor når en har flere barn. men øøyner mann sjansen blir jeg fort kåt ja.

det er mye og gjerne kombinasjonen av flere ting som tenner meg.

Skrevet

Jeg og kjæresten bli tent av å prate om deilige sexopplevelser vi har hatt tidligere! Vi kan f.eks. sitte i sofaen å bare prate, å så kan jeg spøøre; "Husker du den gangen vi....?" Så følger han gjerne opp mde et minne har som han syntes var veldig deilig, å slike samtaler ender ALLTID opp med noe nytt å fantasere om neste gang,hehe.

Ellers tenner jeg veldig på dype gode kyss, inkl. litt "grafsing" på hverandre. Å det å kle av hverandre er også deilig, ikke sånn sakte "på-film"-greier, men å rive av hverandre klærne fordi vi er så kåte =)

Skrevet

Anny 11.35 her,

jeg mener såklart opplevelser vi har hatt med hverandre,hehe, begynner ikke å blande inn andre da.

Skrevet

Jeg tenner på at mannen min forteller en historie om at han har sex med en annen dame, og jeg ikke får være med. Bare se på/høre på! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...