Gå til innhold

I gang?

mammaen til to små røvere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det noe på gang her.. gruer-gleder meg! Hyppige vonde tak i mage og rygg.. huff, får litt hetta her:-)

Får bare håpe det ikke er nok en falsk alarm.. termin på onsdag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan går det med deg ???

Jeg sitter oppe selv, lurer på om det er noe som er i ferd med å skje... har så mensmurringer og smerter i ryggen.... Sambo er på helgvakt 30 min herfra, og lurer egentlig på om jeg burde ringt han tilfelle...

Hvordan vondt har du?? Er det vondt hele tiden eller kommer og går det??

Masse lykke til, håper det er i gang på ordentlig..... :)

Skrevet

Ja da er vi enda en... Og jeg har enda 6 uker igjen til terimin...

La meg for 1,5 time siden, men får hvert 10ende minutt tak i magen. Kun nederst, og varer ca 40sek. Akkurat som forrige gang...

Lurer litt på om det er noe som vil gå over, eller om jeg må ringe... Er jo prematur, og sete-leie i tillegg:S

Skrevet

Da er dere heldige...jeg er over 41 uker og her skjer det ingenting :(

Har kynnere, men det har jeg hatt i mange mnd... 1 uke på overtid, og nå gleder jeg meg til å få rier og vondt hehe

Lykke til alle sammen :)

Skrevet

Jeg tror også det er noe på gang... hatt regelmessige tak nederst i magen å ryggen i 3 timer nå. 8-13 minutters mellomrom. Har termin på onsdag :)

Skrevet

Hahahahaha, nå er jeg LEI! Det gav seg i to tiden i natt.. pokker, sånn var det med forrige mann også, riene kom og gikk i flere døgn før det endelig satte igang. Dette er frustrerende..

Skrevet

Hei igjen jenter... så mange vi ble med en spennende natt!! Men det har søren i meg gitt seg her og.... Har sovet dårlig hele natt, verking i både mage og rygg, men når morgenen kommer gir det seg... phu...

Kjempefrustrerende.... Skal heldigvis til legen etterpå, skal høre om hun kan se om det er noe modning og evt strippe meg....

Håper det har gått bedre med dere andre :)

Skrevet

Jepp, og det gav seg hos meg også... Men jeg er igrunn litt lettet jeg da! Hadde jeg gått 3 uker til, så hadde det igrunn vært greit!

Gav seg etter 5 timer, så har ikke vært mye søvn her heller...

Skrevet

Må bare skrive litt på denne tråden jeg også ;-) Nå er ikke jeg "i gang", men siden i går ettermiddag, så har jeg hatt ordentlig verking i korsryggen. Har kommet og gått litt i natt og også kommet samtidig med kynnere, for så å bli borte, og så komme tilbake. Regner med at det bare er "modningsrier" eller hva man kaller det, men er utrolig spent på hvordan dette utvikler seg. Litt slitsomt å gå rundt og verke i ryggen hele tiden, men samma det dersom det er NOE!

Termin på fredag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...