Twintipp og himmelblå Skrevet 15. mars 2009 #1 Skrevet 15. mars 2009 Dersom terrenget er veldig ulendt? Vi har aldri brukt hjelm, men har sett at noen bruker det..
Meg og bøllegutta!! Skrevet 16. mars 2009 #2 Skrevet 16. mars 2009 Nei det har vi aldri gjort eller aldri sett noen andre har gjort....... Har jeg faktisk aldri tenkt på en gang : ) Nå går vi bare på ski i preaparerte løyper så terrenget blir aldri så veldig ulendt da..... I mine øyne blir hjelm i pulk en smule hysterisk. Kan jo omtrent ikke sende ungene ut døra uten hjelm snart : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå