Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 15. mars 2009 #2 Skrevet 15. mars 2009 vi har hatt en fra brio, den syns vi var noe herk, og poden fant ut alt for tidlig hvordan han skulle åpne den.. Nå har vi fra ikea, og er så langt fornøyd. Poden på 3 år klarer ikke å åpne den på egenhånd, og det syns jeg er veldig greit Satser på at den varer til vesla på 13 mnd er stødig i trappen.
It's all about me Skrevet 15. mars 2009 #3 Skrevet 15. mars 2009 Arvet en, men har aldri brukt den. Har heller latt han få prøve seg og han lærte da tidlig å mestre trappene. Var vel 1.5 år da han gikk opp og ned alene uten problem. Fra rett over 2 år han han flydd i den alene. Så har ingen planer om å sette den opp når vesla på nå 7 mnd snart begynner å bevege seg rundt heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå