Gå til innhold

Noen spå meg her? Kun ett spørsmål :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei..

Lurer på om noen får opp måneden jeg blir gravid? :)

Jeg 13.12.77

Han 30.04.81

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler du har prøvd ei stund nå.Litt over 1år. Men tror det snart vil bli litt fortgang i sakene. Får en vårfølelse. Tror det kan skje noe da. Rundt april/mai. Men det kan også være at du vil føde rundt den tiden neste år. Litt usikker på hva den følelsen vil fortelle meg.

Skrevet

Oj! Ja, det stemmer faktisk..

Håper du har rett på det andre også! Håpe Håpe :)

Andre som vil prøve seg?

• 5 uker senere...
Skrevet

Vil gjerne høre flere sin menig :)

Noen flere som vil prøve seg her? HÅPER!

Skrevet

Dytter igjen, håper noen svarer nå :)

Skrevet

Heisann..

Jeg får ikke opp barn på dere..Så tror ikke dere får barn dette året..Men vi kan ta et legg på dere om 1 mnd eller noe sånt å se hvis du vil...Tarotkorta har en viktig besjed til deg..Du er sliten og trenger hvile nå,du må tenke litt på deg selv nå,.Ikke ta på for mye akkauart nå..

Det kan se ut som om denne kongen er helt fortapt i sin rikdom og er en passiv mann. Han ser ut som han rett og slett dovner seg på tronen. Myntkongen er alt annet enn passiv. Han sitter på tronen og tenker gjennom sine planer. Han er ikke en konge som forhaster seg. Det er frodig rundt ham og alt dette frodige kommer ikke av seg selv. Her er det planlegging og arbeid. tronen prydes av to oksehoder og oksene er symbol på styrke, hardt arbeid og utholdenhet. Personer som er influert av Tyren, Jomfruen eller Steinbukken kommer ofte opp som Myntkonge. Andre som ofte kommer opp som Myntkonge er økonomisk rådgivere, folk som kan gi deg et lån eller folk som planlegger en business. Jeg har også sett at dette kortet kommer opp på leger, eller folk som healer. Det er noe healende ved dette kortet, enten det er en rufsete økonomi eller en rufsete helse som trenger en hjelpende hånd. Jeg har erfart at dette kortet kommer opp når det er snakk om bygging av et hus. Det hender kortet varsler at du nå må begynne å planlegge endringer i ditt liv, at du må sette opp et budsjett eller i det minste få en oversikt over økonomien din. Du kan også få en ny idé om hvordan du skal tjene penger. Uansett hvor passiv denne kongen ser ut, han er alt annet enn passiv. Han kan gi deg råd eller be deg strukturere deg. Hans råd er verdifulle.

Syv staver varsler at det er noen eller noe som vil lage hindringer for deg. Personen på bildet har løftet sin ene stav og skal nå kjempe mot seks staver. Han skal kjempe mot ”overmakten”. Dette kortet ber deg utvise tapperhet og kjempe mot hindringer. Det er heller ingen store konflikter i dette kortet, det er rett og slett en kort periode med hindringer og irritasjon. Ofte har dette kortet kommet opp når det ikke er andre personer som lager hindringer, men det offentlige kan være involvert. Man kan føle at byråkratiet stikker kjepper i hjulene for en. Andre ganger kan det dreie seg om misforståelser og man må forsvare seg mot noe man verken har gjort eller sagt. I fem staver ser man flere personer, mens man i dette kortet ser bare en person. Kortet kan av og til advare om at noen eller noe vil pålegge deg irriterende oppgaver og overlate til deg å ordne opp i noe de selv har stelt i stand. Det kan også være noen som prøver å snike til seg en uærlig seier. Vær på vakt.

På dette kortet er det fortvilelse. Personen har mistet nattesøvnen, ansiktet gjemmes i hendene og man ser fortvilelsen råder. Ofte er det mye angst og ”nerver” som plager personen som får dette kortet. Det kan være midlertidig angst eller det kan være så sterkt i personen at det fratar personen livsgleden. Sverdene henger på veggen, det kan virke som at personen har orden på tankene, men ser man nærmere etter så henger sverdene ikke i den mest ordnede rekkefølgen. Sverdene ser mer ut som en trussel, slik at denne personens tanker preges mer av frykt enn det situasjonen tilsier. Likevel, alt håp er ikke ute. Dagen, med sitt lys kommer, ny muligheter kommer inn og man må huske: sverdene kan henge passivt eller man kan bruke disse til å kjempe seg ut av denne situasjonen. Det er alltid en mulighet, det er alltid et håp

Dette kortet viser en person som nesten ser ut som den ligger på ”likstrå.” Så farlig er ikke dette kortet. Kortet kommer inn for å varsle om at det er på tide at du hviler, ellers risikerer du å bli syk. Kortet kan også indikere at du kan hvile ut etter en stresset periode. Min erfaring er at dette kortet, for det meste varsler at en lettere sykdom, en periode der en må hvile og hente krefter, enten man vil eller ikke. Jeg har også erfart at dette kortet kommer inn når folk søker styrke i religionen, at de legger vekk alle tanker og alt som stresser og søker roen i religionen. Kanskje det er derfor det ser ut som at denne personen er plassert i en kirke? Kortets beskjed er: hvil deg, du trenger det!

Dette var da det jeg fikk opp...

Lykke til.

• 2 uker senere...
Skrevet

Oj, ikke sett denne jeg.. :)

Vet ikke helt hva jeg skal si jeg.. ble litt satt ut, hehe

Skrevet

Måtte lese denne flere ganger, for å få med alt! ;)

Var mye å ta inn, og mye som kan stemme her ja, skremmende å lese egentlig..

Men sitter lixom å tenker, WHAT TO DO???

Og hvile er ikke min sterke side ;p

Skrevet

Flere som vil prøve, fått to forskjellige svar..

Så kunne tenkt meg en til som skrev noe...

Noen snille der ute som kan prøve? ;)

Skrevet

Graviditet i juni får jeg opp...

Lykke til..Det klaffer nok snart skal du se..

Klem

Skrevet

Håper du har rett! :)

En spådd april/mai.. kanskje august..

En ser ikke noe i år.

Og en i Juni.

Noen flere som kan prøve her ;)

Ingen like jo, hehehe...

Klem klem til di som har svart! ;)

Skrevet

hmmm jeg var helt sikker på at jeg hadde svart deg, men ser ikke innlegget ditt her inne.. Merkelig...

Jeg føler helt klart gutt på deg hvertfall.. Og jeg føler at du blir gravid i August..

Ser du på meg?

Er jeg gravid? event når? kjønn?

280384

Skrevet

Vet ikke om du la inn feil jeg, men kan ikke spå jeg..

Har ikke di evne jeg...

Men håper det blir barn på deg snart ;)

Skrevet

jeg står ved mitt på deg i hvertfall=)

Vet ikke hvor jeg fikk det fra at du spådde.. Men jeg er syk om dagen, så kan hende feberen har satt meg litt ut.. hehe

Lykke til

Skrevet

Ja, febern satt deg nok litt ut..

Eller ønsket jeg kanskje kunne det :P

Lykke til for deg oxo! :)

Håper du har rett, selvom det er leeeeeeenge til august føles det som nå :( men men.. vente vente vente, hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...