Gå til innhold

Vonde kynnere med menssmerter igjen (21+6)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå hatt en 11-12 vonde kynnere med menssmerter de siste 40 minutter. roa seg litt igjen nå. Men de første 8 måtte jeg vikelig puste meg gjennom og noen av de varte i 20 sekunder og slikt.

Om de fortsetter å roe seg utover kvelden, syns dere jeg trenger ringe føden da?

Har vært hos legen for dette tidligere. Han ba meg redusere de situasjonene som stresser meg psykisk siden det ofte er i forbindelse med de kynnerne kommer. Han ville sykemeldt meg om jeg ikke var student som veldig gjerne vil fullføre før fødsel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hos meg startet kynnerne i uke 8 og fra uke 20 ca hadde jeg de ganske ofte.Noen ganger hadde jeg ikke sjans til å bevege meg.

Fikk beskjed om at det ikke var noe de gangene jeg var inne,så ikke vet jeg.De siste 6-7 ukene var magen konstant stein hard,noe som var ganske ubehagelig.

Prøvde å ta det roligere og å kutte ut enkelte matvarer,men det gjorde ikke noe forskjell.

Jm mente at noen hadde flere kynnere enn andre og at det ikke trengte å bety noe.

Men ring føden om du er bekymret.Er greit å få det sjekket så du slipper å bekymre deg.

Skrevet

Har oftere og vondere kynnere i dette svangerskapet enn i forrige, og de startet også mye tidligere. Hvis jeg må tisse eller ikke har vært på do, blir det ekstra ille. Jordmor mente det var helt ok, og vanlig, særlig hos flergangsfødende. Men enig med Dollypoo- ta kontakt dersom du synes det blir for vondt for lenge av gangen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...