lillesøster skal bli storesøster Skrevet 15. mars 2009 #1 Skrevet 15. mars 2009 på tven, hva hadde det vært? (nevn gjerne flere om dere liker å se sport) Og hva ser dere helst ikke? Husker når det var VM, OL ol når jeg gikk på skolen, så fikk vi velge x ant ting vi ville se på, de andre måtte i mellomtiden holde på med noe prosjekt arbeide eller noe. Jeg valgte da bob og langrenn. Nå ser jeg hopp og skiflygning om jeg må, samboern MÅ se på det;) Langrenn kan også være spennende. Håndball ser jeg aldri, det liker jeg ikke, heller ikke skøyter.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 16. mars 2009 #2 Skrevet 16. mars 2009 Damelandslaget i håndball liker jeg å kikke på. Hoopp/skiflyging er spennende, samme med skiskyting. Men jeg ser stort sett kun håndball hvis jeg velge selv - det andre ser jeg hvis andre jeg er med vil se det. Setter ikke på hopp eller skiskyting selv..
ana baroma Skrevet 16. mars 2009 #3 Skrevet 16. mars 2009 Av og til håndball, men skal jeg velge synes jeg idretter som synkrnsvømming, turn og rs er kult å se på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå