Gjest Skrevet 15. mars 2009 #1 Skrevet 15. mars 2009 Lille knott på 10 mnd er syk. Vannkopper. Og hun har fått en skikkelig tørn stakkars. Tissen ser ut som en kjøttkake (før den er stekt), og hele ryggen, hodet og panna er omtrent fullstendig dekket. Vi har klint på med hvitvask i lag på lag, samt paracet og phenamin. Finnes det noe mer jeg kan gjøre for å hjelpe den lille kroppen så hun får sove litt? Noenting som lindrer litt for henne kanskje?
Gjest Skrevet 15. mars 2009 #2 Skrevet 15. mars 2009 Litt sånn smådesp her, knotten har nå dratt i stykker bleie nr 3...
Honningmelon Skrevet 15. mars 2009 #3 Skrevet 15. mars 2009 Hvitvask hjalp ikke minsta her, men jeg smurte på Eurax, og den hjalp ganske bra. Ga i tillegg Zyrtec. Hun sov bra den natta, men aner ikke om det var tilfeldig, eller om det var at Zyrtec'n hjalp.
Gjest Skrevet 15. mars 2009 #4 Skrevet 15. mars 2009 Har gitt phenamin, er i samme sjangeren som Zyrtec:) Eurax ja, at jeg ikke tenkte på det!
Honningmelon Skrevet 15. mars 2009 #5 Skrevet 15. mars 2009 Ja, prøv Eurax. Klinte inn så og si hele kroppen, og ble overrasket over at det hjalp ganske bra. Håper det hjelper like godt for jenta di. Har du det liggende eller?
lana<3 Skrevet 15. mars 2009 #6 Skrevet 15. mars 2009 Sokker på hendene så hun ikke risper seg opp iog klør enda mer allefall... uff god bedring...dakkar lille..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå