lillesøster skal bli storesøster Skrevet 15. mars 2009 #1 Skrevet 15. mars 2009 Husker på skolen når vi skulle se på tv/film, da måtte det alltid være mørkt i rommet, jeg var vel den eneste som protesterte på det, så jeg ble da ikke hørt. Samboern kan også finne på å sitte og se på tv i mørket (har hendt et par ganger når jeg har kommet hjem fra kveldsjobb). Jeg føler jeg får vondt i øynene om det er for mørkt når jeg ser på tv. Hvordan gjør dere det eller mennene deres?
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 16. mars 2009 #2 Skrevet 16. mars 2009 Jeg blir sliten i øynene hvis jeg skal sitte hjemme i mørket å se film. Men det jo ikke noe problem å gå på kino, da sitter man jo i mørket.. Men hjemme hos oss har vi stort sett på de vanlige lysene når vi ser film. Men hva mannen gjør når han ser film alene, det aner jeg ikke. For han er skikkelig filmgal, og han kan godt sitte oppe i timer etter jeg ha lagt meg for å se en film.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 16. mars 2009 #3 Skrevet 16. mars 2009 Hørtes ut som vi har lik mann Fru Hotten Tott, min er også film gal og ser alt mulig. Og har alltid lyst å se på en film. Han kan godt finne på å se film i mørket, mer fordi at han ikke gidder å skru på lys etterhvert som det blir mørkt. Jeg liker også godt å se en film hjemme med dempet belysning på. Ikke helt mørkt, men ikke så mye lys på heller. Får mer stemning da syntes jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå