Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei!!!

Er i uke 25 nå, og i dag for første gang såg jeg tydlig 3 ganger at babyen sparket og snudde på seg da jeg låg oppi en sacco sekk;) kjempe gøy!!!! Noen andre som kan se det nå, og hvor langt er dere da eventuelt på vei????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er superkult!!! Iallefall mens de enda er små.. har sett det i ett par uker ca, er 21+2 nå... tenk så små føtter som lager slike kuler..

Skrevet

Har sett det siden 22+, er dritstilig :) Roper på alle hver gang jeg ser det :)

"Se på magen!!!"

Skrevet

He he.., jeg også! Et par uker siden kanskje, er nå 25 + et eller annet :-) Veldig rart og veldig moro! Bare synd sambo ikke har fått oppleve det enda, for lillegutt gir seg ganske fort igjen.

Skrevet

Oppdaget det faktisk i dag for første gang, når jeg lå litt bakoverlent. Arti'. Er 21+5.

Skrevet

jeg har kun merket små spark i et par-tre uker:) men d også går så fort over. rekker ikke å nyte d før d er over:) hehe. jeg er 20+4 i dag. har foranliggende morkake, noen som vet om det hemmer synet av sparkene? at det demper på en måte, så man ikke ser de små "kulene" babyen lager med beina før på en stund? arti at dere har fått sett d så tidlig da:) heldige!!

Skrevet

Vi så det første gang på ordinær ultralyd. Far syntes det var litt stass å oppleve det samtidig som meg. jordmor hadde akkurat gått ut fra rommet og jeg kjente at babyen sparket og ba han se. han var jo helt i hundre....

Skrevet

har kunne se det i 2-3 uker. er nå 26 uker.

Skrevet

Ja, nå siste dagene har vesla snudd seg med hode ned, så da har det kommet noen gode spark oppover som vi har kunnet kjenne og se utenpå magen :-) Er i uke 21. For meg er dette sent da, så og kjente det samme i uke 17-18 med de tre andre barna, men det er tidlig da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...