ungmor25 Skrevet 15. mars 2009 #1 Skrevet 15. mars 2009 jeg tok en graviditetstest i dag en quick respons og den slo ut svakt positiv.det jeg lurer på er når jeg skal regne i fra da jeg hadde siste mens den 12 januar men da blødde jeg i seks uker og jeg har hatt ubeskyttet sex.men jeg er usikker på hvor langt jeg kan være på vei.jeg merker at brystvortene er ømme og at brystene er ømme.noen som vet når jeg kan regne i fra. jeg springer ofte på do og.
Bare blåbær Skrevet 15. mars 2009 #2 Skrevet 15. mars 2009 Gratulerer med spire i magen:) Det sies at en strek er en strek, så da er du nok gravid. ville uansett ha kjøpt en test til bare for å være på den sikre siden siden den forrige var svak. (ta et annet merke f.eks Clear blue) Ellers så blir det vanskelig å regne ut terminen din, siden du blødde i 6 uker. Har du til vanlig regelmessig mensen? I såfall ville nok befruktningen ha skjedd ca 14 dager før forventet mens. men siden du blødde i 6 uker, er sikkert ikke syklusen din regelmessig. tror nok det beste for deg er å ta kontakt med lege etterhvert for å få hjelp til fastsetting av termin. Kanskje legen henviser deg til tidlig ul,? Lykke til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå