Gå til innhold

Er dere mye på biblioteket?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenkte vi skulle bli flinke, var før jul og lånte noen julebøker, leverte de når vi fikk purring, jeg er ikke noe flink å huske på datoer og slikt, lånte da noen nye bøker, som vi fikk purring på, og jeg var å leverte i går. Nå skal det bli lenge til vi evt låner bøker på biblioteket. Har mye bøker hjemme, så det er jo ikke nødvendig å gå på biblioteket for å finne barnebøker.

Tror forresten ikke vi hadde lest alle bøkerne vi hadde lånt på biblioteket nå sist heller.

Var forresten bare barnebøker vi lånte, bortsett fra noen mønster bøker og forslag til julepynt bøker vi lånte før jul.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, vi er rett som det er på biblioteket å låner oss bøker.. Sønnen syns det er veldig kjekt å gå der, kikke på bøker og plukke med seg noen hjem. Jeg låner også en del bøker selv. Finner jeg bøker jeg virkelig liker, så leser jeg dem mange ganger og da kjøper jeg dem. Men første gangen leser jeg dem stort sett etter å ha lånt dem på biblioteket..

Vi var på biblioteket på lørdag å lånte nye bøker..

Skrevet

Jeg låner mye på biblioteket. Jeg leser mye, men har ikke behov for å eie bøkene, kjøper bare bøker unntaksvis når det er spesielle jeg ønsker å eie. Ungene liker seg godt på biblioteket og samler seg alltid store hauger de vil låne. Er glad de liker bøker og lærer seg å bruke biblioteket.

Skrevet

Nei alt for lite. Har veldig lyst å bli flinkere og lære barna til å bruke det. Har nettopp fått nytt flott bibliotek her også, stort og lyst og fint. Og i nær beliggenhet til oss, så nå bør vi absolutt bruke det masse!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...