Gå til innhold

Huff, jeg er ikke flink...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her og spiser potetgull og drikker brus...

Og får dårlig samvittighet.. Bør jo ikke spise og drikke så mye med sukker og fett, VET det. Men hjelper ikke, gjør det selv om jeg er livredd for å få svangerskapsforgiftning og svangerskapsdiabetes osv..

Er det bare meg eller?!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he, her har vi hatt bursdagsfeiring i dag og jeg har jo selvf. spist MYE kake og drukket brus...får også dårlig samvittighet, men tenker at dette er ikke noe jeg gjør hver dag, så det får gå ;) jeg prøver ellers å holde godteri til lørdagen. Så hvis dette er litt søndagskos og ikke noe du gjør hver kveld, så tror jeg ikke du skal ha så dårlig samvittighet ;)

Skrevet

Jeg også spiser altfor mye snop og sukker.. Men får sånn kick! Og klarer ikke la være, klarer ikke være flink. Så skjønner hvordan du har det..

Får håpe dette "sukker-suget" gir seg litt etter hvert. (selvom jeg alltid har vært litt for glad i søtsaker.. He he..)

Lykke til! Og husk at noe må man kunne unne seg!!

Skrevet

uff vet hvordan du har det....e r sugen på søtt hele tiden.. og nå har jeg stappet i meg en hel pose med ostepop!! dens tore posen! helt alene!!!

uff.... men.... faen heller... spiser da mindre snop osv nå enn før jeg ble gravid... prøver å se på det på den måte... er lov til å skeie ut av og til;)

Skrevet

jeg drømmer om potetgull og dipp,men sliter med gallesten så må være forsiktig :(

Skrevet

Jeg gidder ikke slite med ¨så mange ekstra kg etterpå så spiser minimalt med "drit". Ungen tar jo det h*n skal ha uansett, så det går jo ut over oss selv, egentlig. Men man skal jo kose seg en gang i blant! Bare ikke flere dager i uken.

Skrevet

Jeg spiser også litt usundt i helgen(brus med sukker i, potetgull+++). Men prøver å holde meg til sundt i hverdagen. Jeg er fra før en SKIKKELIG godtemoms, som før bare spiste usundt. Men så lenge jeg tenker at jeg har en baby i magen som får i seg alt det jeg spiser så er det mye lettere å holde seg unna. Jeg skjønner deg veldig godt, og syns man skal kose seg, bare man ikke koser seg for mye:-D Kjipt å ende opp med MASSE kilo ekstra etter fødselen + en stor baby pga mye sukkerinntak bare fordi man ikke klarte å holde seg unna;)

Skrevet

supermamma82:

jeg har også gallestein.. Har du hatt det lenge, eller bare nå i svangerskapet? Er du langt på vei?

Har du tenkt på å fjerne galleblæra?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...