tommeliten og lillemy Skrevet 15. mars 2009 #1 Skrevet 15. mars 2009 Har så lyst til å ha 6 mnd bildene av barna på lerret, har noen ordna seg med sånne? Ble det bra?
mayaya Skrevet 15. mars 2009 #2 Skrevet 15. mars 2009 Ja, har et lerretsbilde på 30*30 fra eurofoto. fint ble det
Ladybug~N&E Skrevet 15. mars 2009 #3 Skrevet 15. mars 2009 har ikke prøvd men det var testet bilder på lerret i tv2hjelper deg for noen uker siden. konklusjonen var at ingen av dem var av tilfredstillende kvalitet for fotografen. men fotografer er jo gjerne litt finere på det;) uansett... japanphoto kom best ut. både på kvalitet og pris.
tommeliten og lillemy Skrevet 15. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 15. mars 2009 med bilde du hadde tatt selv eller fotograf-bilde? Har litt lyst på noen andre enn fotografen sine, men er usikker på om det blir bra.
mayaya Skrevet 15. mars 2009 #5 Skrevet 15. mars 2009 Mitt eget bilde ja, men det var et enkelt bilde med rolig bakgrunn, tatt utendørs. Anbefaler å være veldig kresen på kvaliteten på det bildet du sender inn da. Ikke ta et ok bilde, ta et blinkskudd
tommeliten og lillemy Skrevet 15. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 15. mars 2009 ja,så den testen og er derfor jeg er usikker... Men har tenkt på det lenge, og klarer ikke helt legge det fra meg liksom...
mayaya Skrevet 15. mars 2009 #7 Skrevet 15. mars 2009 altså, en av tingene han fyren sa, var jo at de ble blasse i fargene... lerret ER jo blast i fargene, det er ikke som fotopapir liksom... I tillegg kan du se på bildene de brukte i testen; ikke akkurat blinkskudd, og mye farger som krasja i hverandre..
Vilja<3 Skrevet 15. mars 2009 #8 Skrevet 15. mars 2009 Er det mulig å levere inn et vanlig bilde? altså ikke digitalt eller negativer?
tommeliten og lillemy Skrevet 15. mars 2009 Forfatter #9 Skrevet 15. mars 2009 har lyst på svart-hvitt bilder, men regner med de fikser det til bedre enn jeg klarer på fotobutikken. Synes det er så stilig med lerret!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå