Gå til innhold

Noen som har bestilt bilder på lerret her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så lyst til å ha 6 mnd bildene av barna på lerret, har noen ordna seg med sånne? Ble det bra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, har et lerretsbilde på 30*30 fra eurofoto. fint ble det :)

Skrevet

har ikke prøvd men det var testet bilder på lerret i tv2hjelper deg for noen uker siden. konklusjonen var at ingen av dem var av tilfredstillende kvalitet for fotografen. men fotografer er jo gjerne litt finere på det;) uansett... japanphoto kom best ut. både på kvalitet og pris.

Skrevet

med bilde du hadde tatt selv eller fotograf-bilde? Har litt lyst på noen andre enn fotografen sine, men er usikker på om det blir bra. :)

Skrevet

Mitt eget bilde ja, men det var et enkelt bilde med rolig bakgrunn, tatt utendørs. Anbefaler å være veldig kresen på kvaliteten på det bildet du sender inn da. Ikke ta et ok bilde, ta et blinkskudd ;)

Skrevet

ja,så den testen og er derfor jeg er usikker... Men har tenkt på det lenge, og klarer ikke helt legge det fra meg liksom... :)

Skrevet

altså, en av tingene han fyren sa, var jo at de ble blasse i fargene... lerret ER jo blast i fargene, det er ikke som fotopapir liksom...

I tillegg kan du se på bildene de brukte i testen; ikke akkurat blinkskudd, og mye farger som krasja i hverandre..

Skrevet

Er det mulig å levere inn et vanlig bilde? altså ikke digitalt eller negativer?

Skrevet

har lyst på svart-hvitt bilder, men regner med de fikser det til bedre enn jeg klarer på fotobutikken. Synes det er så stilig med lerret! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...