Anonym bruker Skrevet 15. mars 2009 #1 Skrevet 15. mars 2009 Jeg er evig takknemlig hvis noen kan oversette for meg:) 'Litt kort skrevet,men en flott begynnelse.Gleder meg til fortsettelsen!'
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2009 #3 Skrevet 15. mars 2009 har en mann som snakker nederlands men han er ikke jemme kan svare på det i morgen vis du ikke allerede har fått svar til da...
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2009 #4 Skrevet 15. mars 2009 Du må kom med skrivet før jeg legger meg.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2009 #5 Skrevet 15. mars 2009 Herregud hva er vitsen med å spørre når du ikke kan legge frem det du vil ha oversatt? Jeg må legge meg god natt.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2009 #6 Skrevet 15. mars 2009 Herlighet; det står jo i hovedinnlegget, det HI vil ha oversatt!
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2009 #7 Skrevet 15. mars 2009 'Litt kort skrevet,men en flott begynnelse.Gleder meg til fortsettelsen!' Det er det som er setningen.Skal oversettes til Nederlandsk. HI:)
Gjest Skrevet 15. mars 2009 #8 Skrevet 15. mars 2009 sommige kaarten gedrukt, maar een groot starten. kijkt uit naar de voortzetting fikk jeg opp på en oversettelsesside
Gjest Skrevet 15. mars 2009 #9 Skrevet 15. mars 2009 http://www.wikiled.com/norwegian-dutch-gleder_0020meg_0020til_0020fortsettelsen-Default.aspx
Lilith Skrevet 15. mars 2009 #10 Skrevet 15. mars 2009 "Een beetje kort, maar een mooi begin. Benieuwd naar het vervolg!" Dette ifølge min nederlandske mann.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2009 #11 Skrevet 16. mars 2009 Var helt på jordet den oversettelsessiden, da?
Gjest ->>- Skrevet 16. mars 2009 #12 Skrevet 16. mars 2009 "Sommige kaarten gedrukt, maar een groot starten. kijkt uit naar de voortzetting" betyr noe slikt som "noen kort trykt, men en stor start. se opp for fortsettelsen." Man kanke bruke oversettelsessider til noe annet enn å få en grov oversikt over cirkainnholdet i tekster.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2009 #13 Skrevet 16. mars 2009 22.45 var perfekt oversatt=) 08.00...... hun/han har skrevet :" noen kort er trykt opp, men en stor start, se opp for fortsettelsen" hilsen ei nederlansk ei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå