Gå til innhold

Aldeles sant!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har tilbragt deler av dagen med å traske rundt på Zoologisk- og Naturbiologisk(eller noe) museum i dag! Det er sånn cirkda 25 år siden jeg var der sist! Men en ting er heeelt sikkert..... alt er likt - med unntak av at fossilene er blitt enda mer fossile ;=DDDD

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Der var vi også for et par år side - og du har helt rett i at ikke e tig er foradret side vi var der på skoletur i sjette klasse.....støvete og kjeeedelig. Og tek hva de kue gjort utav det for å gjøre det bare litt mer iteressat! c",)

Skrevet

var der da jeg var lita.så da vet jeg hvordan det er da.

Rart di ikke kan fornye og putte inn en ting eller to,men fremdeles leve i steinaldern.

Skrevet

He he kanskje ikke så rart eller?? Sjelden det dukker opp noen nye dyrearter, på så kort tid:-)

Men det er klart at når man er født i krittiden så virker det jo rart at de ikke kan endre på det en gang eller to på den tiden..... He he he he....

Nå skal det vel også legges til at hva angår penger, så går forhåpentligvis aldershjem, skoler og sykehus før museum:-)

Men da får vi ta oss en tur og mimre da.

Et forslag er teknisk museum, da vil du føle deg gammel da. Der er nemlig sykkelen du hadde da du var fjortis, den første mobiltelefonen din osv.... Det er virkelig verd et besøk:-)

Skrevet

Hihihihihi, ja what else is new lizzom;-D

Men at teknisk museum er fullt av gadgets fra vår levetid er jo helt ille da!!! Hjelpeseg så gamle vi er;-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...