Gå til innhold

hvor skal jeg bestille fotobok..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

prøver å innstalere det jeg trenger på japanphoto, men det går ikke, får bare opp rare tomme filer, bruker firefox og mac.

(dermed er elitefoto utelukket)

eurofotos fotobøker var helt ubrukelige, bildene roterer ukontrolert, og det er klin umulig å tilpasse bildestørrelsen etter malene..

noen som kan anbefale et annet sted?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har brukt Japanfoto og er kjempefornøyd... Den kommer best ut i test gang på gang.. Synd du ikke fikk installert det programmet..?

Skrevet

ja, nå har jeg virkelig prøvd flere ganger, både på mitt område og sambo (som er admin) men det virker ikke..usjæsj, skal jo lage bok til svigemors bursdag som er snart..begynner å bli knapt med tid!

plan b er å ta med minnepinne til en venn! men hadde vært fint å fått igang prossesen nå, da!!

Skrevet

Siden du bruker mac, har du sett på apple sine da? de er enklest i verden å bruke, og kommer lynkjapt i god kvalitet *usj, nei, jeg jobber ikke i apple altså! dette ble litt reklameaktig*

jeg lager mine bøker direkte i iPhoto, slipper å overføre til internett først og alt det der. lager ferdig hele boka/kalenderen/kortet (de tre jeg har prøvd) i mitt eget tempo, lagrer lokalt, bestiller når det passer meg :)

Skrevet

hmmm...ikke dumt...

skal sannelig sjekke ut dette i morra..nå er det forkjølelse og seng som gjelder! men takk for tips!

Skrevet

jess, jeg har bestilt ihvertfall 6 bøker og kalender 2 år på rad, samt bestilt kort derfra innimellom... enkelt! :)

Skrevet

www.fotoknudsen.no er også gangske bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...