Gå til innhold

acta graco logic stol! TRANG!! hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

gutten min på 9 uker har sånn acta graco stol, men selene er så j..... korte!! jeg har dratt dem ut så langt som det går ann, men det er så vidt jeg klarer å knø armene hans inn!! noen andre med sånn stol? er selene deres lange? eller er det en feil med den så vi har??

er det foresten trygt å ta ut de støtteputene?

synes egentlig hele stolen er litt trang jeg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det den Logico S du har? Har den og selene er ikke korte på den vi har og stolen har ikke vært trang til jenta vår. Tok vel ut det babyinlegget når hun var sån ca 8 uker. Begynner vel å bli litt trang nå, men fungerer helt fint fortsatt, kan nok ha den et par mnd til. Jenta er litt over 7 mnd

Skrevet

Vi har den stolen og ja, jeg synes den er liten. Det første jeg gjorde, var å feste selene et hakk lenger oppe, da var babyen nyfødt og mindre enn 40 kilo!

Nå er hun ca. 7,5 kilo og setet passer perfekt nå når vi har tatt ut nyfødt-innlegget. Det skal jo kunne taes ut når man føler at det blir for trangt.

Det høres ut som du har en litt stor baby, jeg tror nok jeg hadde tatt ut nyfødt-innlegget hvis jeg hadde vært deg.

Skrevet

He he, baby på 40 kilo!!!

4 kilo, skal det stå. :-D

Skrevet

akta graco tri-logic heter den visst...

ok! så de der babystøtteputene kan vi bare ta ut? jeg synes liksom at det blir litt trangt med de putene oppi, men har tenkt at det sikkert har noe med sikkerheten og gjøre..

Skrevet

ja.. han er nåkk litt stor ja.. babyen altså.. så jeg tror nåkk jeg tar å røsker ut de putene! for stolen er altfor trang synes jeg.. kanskje selene ikke er så veldig korte heller lengre da, visst jeg tar ut de putene!

Skrevet

hm.... vi har et slikt sete og selene er ganske lange altså. lillemann på 18mnd og 11kilo får fremdeles plass.(vi bruker det ikke altså... men jeg har testet om det går) snodig.. er du sikker på at du har fått dratt dem ut så langt det går? har ikke blitt noe krøll eller noe som sitter fast da?

Skrevet

Har du stillt ut beltene der under den plastdingsen rett under setet? Der er det jo tre ulike hakk som man trer en sånn jerngreie på. Og excuse min emninente forklaring...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...