lillesøster skal bli storesøster Skrevet 15. mars 2009 #1 Skrevet 15. mars 2009 Her hos oss har vi vær sin elektriske. Synes ikke tennene blir ordentlig rene av "vanlig" manuell tannbørste. Hva har dere? og har hele familien det samme?
*gruffalo* Skrevet 15. mars 2009 #2 Skrevet 15. mars 2009 Jeg har elektrisk...men bruker vanlig i stedet for. Synes det er sååå bra når jeg begynner med den elektriske, men etter en stund føler jeg ikke at jeg får de skikkelig rene med den...og ender derfor opp med den vanlige;)
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 16. mars 2009 #3 Skrevet 16. mars 2009 Hele familien ha mauell. Men ha tenkt flere ganger på at vi skulle kjøpe elektrisk til alle - men det har blitt bare med tankene..
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 16. mars 2009 #5 Skrevet 16. mars 2009 Jeg har elektrisk, men har i det siste bare brukt den vanlige. Liker egentlig best den elektriske, tennene blir mye mer rene av den syntes jeg. Men glemmer bare å sette den på lading.. Har vurdert å kjøpe det til barna og mannen også. Hvor gamle må barna være når de kan bruke slik?
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 16. mars 2009 Vi har brukt til lillemor fra før hun var 1 år. Det finnes jo en slik mykere barnebørste, Vi bruker det til henne. Men jeg vet ikke hva som anbefales.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå