Gå til innhold

Dette her er viktig, håper noen kan svare..

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag tidlig begynte jeg å få vondt under armen, har blitt værre utover dagen, med stråle smerter utover underarmen når jeg løfter armen.

Nå som jeg tok av meg genseren og tittet, så jeg en liten utoverkul som er veldig vond å ta på. Kjente at angsten føk gjennom kroppen min, men dette er vel ikke tegn på brystkreft vel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje en inngrodd kvise eller en hårsekk betennelse!! Er ikke bra å gå til verst tenkelige senario med en gang vet du!! :)

Skrevet

En cyste vil jo gjerne ikke komme sånn plutselig og med smerter.. Høres for meg mer ut som en betennelse.. Fortsetter smertene i morgen så kan du jo ringe legen i morgen.. =)

Skrevet

Det kan være en hoven kjertel. Det er dritvondt. Hender man må til lege å få de tømt. Dette er mest sannsynlig ikke noe symptom på brystkreft.

Skrevet

vanskelig å si hva det kan være. men bestill time i morgen tidlig, så finner du nok ut av det :)

Skrevet

betent hårsekk eller noe ville jeg sagt. IKKE kreft iallefall.

Skrevet

Legen min sa til meg en gang at vonde kuler i de aller aller fleste tilfeller var ufarlige. Det er hovne kjertler som regel.

Skrevet

Håper dere har rett, men skal ihvertfall få meg en time hos legen i morgen. Får jo helt angst av dette..

Takk for svar og beroligende ord :)

Skrevet

Hoven lymfekjertel svarer jeg også.

Svigermor har noe sånt nå. Akkurat ved bh-stroppen under armen, og det er visst skikkelig vondt. Må gå uten bh nesten hele tida.

Den skal fjernes, for den er skikkelig betent.

Ring legen i morra du:)

Og kreft kommer nok ikke så fort:) Slapp heeeelt av, selv om jeg forstår bekymringen din.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...