Ajam Skrevet 15. mars 2009 #1 Skrevet 15. mars 2009 I dag tidlig begynte jeg å få vondt under armen, har blitt værre utover dagen, med stråle smerter utover underarmen når jeg løfter armen. Nå som jeg tok av meg genseren og tittet, så jeg en liten utoverkul som er veldig vond å ta på. Kjente at angsten føk gjennom kroppen min, men dette er vel ikke tegn på brystkreft vel?
LillyLilly Skrevet 15. mars 2009 #2 Skrevet 15. mars 2009 Kanskje en inngrodd kvise eller en hårsekk betennelse!! Er ikke bra å gå til verst tenkelige senario med en gang vet du!!
Bring_it_on!!:)) Skrevet 15. mars 2009 #3 Skrevet 15. mars 2009 En cyste vil jo gjerne ikke komme sånn plutselig og med smerter.. Høres for meg mer ut som en betennelse.. Fortsetter smertene i morgen så kan du jo ringe legen i morgen.. =)
AneB Skrevet 15. mars 2009 #4 Skrevet 15. mars 2009 Det kan være en hoven kjertel. Det er dritvondt. Hender man må til lege å få de tømt. Dette er mest sannsynlig ikke noe symptom på brystkreft.
mamarama og lille banan Skrevet 15. mars 2009 #5 Skrevet 15. mars 2009 vanskelig å si hva det kan være. men bestill time i morgen tidlig, så finner du nok ut av det
gerd Skrevet 15. mars 2009 #7 Skrevet 15. mars 2009 betent hårsekk eller noe ville jeg sagt. IKKE kreft iallefall.
~sjiraff~ Skrevet 15. mars 2009 #8 Skrevet 15. mars 2009 Legen min sa til meg en gang at vonde kuler i de aller aller fleste tilfeller var ufarlige. Det er hovne kjertler som regel.
Ajam Skrevet 15. mars 2009 Forfatter #9 Skrevet 15. mars 2009 Håper dere har rett, men skal ihvertfall få meg en time hos legen i morgen. Får jo helt angst av dette.. Takk for svar og beroligende ord
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 15. mars 2009 #10 Skrevet 15. mars 2009 Hoven lymfekjertel svarer jeg også. Svigermor har noe sånt nå. Akkurat ved bh-stroppen under armen, og det er visst skikkelig vondt. Må gå uten bh nesten hele tida. Den skal fjernes, for den er skikkelig betent. Ring legen i morra du:) Og kreft kommer nok ikke så fort:) Slapp heeeelt av, selv om jeg forstår bekymringen din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå