Gå til innhold

Helsestasjon i Trondheim!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ligger Strindheim Helsestasjon i Trondheim? Skal til jordmor imorgen, men vet ikke hvor helsestasjonen ligger.. Er det på Valentinlyst senteret mon tro? Hvis ikke får jeg vel bare ringe dem imorgen tidlig :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Mener ganske sikkert at den ligger på Strindheim barneskole, på andre siden av veien for Nidar. Ikke 100% sikker, men 99:) Når har du termin?

Skrevet

Okei, takk :) Litt risky å ha jordmor like ved nidar altså.. høhø! Blir vel en tur dit å med det samme hvis det ligger like ved!

22.juni :) Hva med deg? Hvor i Trondheim holder du til?

Skrevet

Må nok være tålmodig til helt i slutten av september jeg, 12 uker nå;-) Mitt 2. barn. Vi bor på Nardo.

Har ikke vært til jordmor enda jeg da, men hører til Sunnland. Fikk samme jordmor nå som forrige gang og det er jeg strålende fornøyd med, dyktig dame:)

Skrevet

Og heldigvis ingen sjokofabrikk i nærheten der:-)

Skrevet

Den ligger på Strindheim barneskole ja, slik som det ble sagt her. Jeg går der, og jeg strevde litt med å finne frem med bil. Den eneste veien jeg fant dit var opp Persaunveien (på Persaunet selvsagt :)) Opp til butikken der, første til venstre og deretter første til venstre. I enden av den veien var det skilt til Strindheim skole og helsestasjonen.

Kjempekjekke folk der! Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...