KarLuc +1? Skrevet 15. mars 2009 #1 Skrevet 15. mars 2009 Sitter her, er nesten lei av å skrive innlegg her nå, går i d samme dag etter dag. Sitter på dag 7! med murringer framme og bak. kjenner liksom d strekker litt i livmoren. Og nå har puppene heve seg på dette oppstyret. Føles tunge, er ikke vonde å ta på, men er vonde liksom.. (hvis dere skjønner) og er bitte litt mørekere ring og blod årene er litt mer synlig... Og er fremdeles små kvalm.... Skjønner helt ærlig ikke en dritt... Må nesten hatt el før tiden, eller så reagerer kroppen min kanon kjapt... Sku liksom hatt el søndag/mandag. Men så tenker jeg tilbake på sist mens, varte liksom bare 1 dag, så var det brunaktig de 2 neste dagene.... hmmmm.......... nei, off, håper denne uken går kjapt som fy så jeg får testet.....
Carasnella Skrevet 15. mars 2009 #2 Skrevet 15. mars 2009 Jammen ta en test da menneske!!! Hehe;) Men hvis forrige mensen din bare varte en dag, så tror jeg at du er gravid nå.
KarLuc +1? Skrevet 15. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. mars 2009 ja, men er det som er så bale, burde skrevet d i ste da, men tok en test for 4 dager siden bare for å se, og den var da negativ...... Men har tenkt meg fram til d at eg ser an, får jeg ikke tr på besøk innen mandag om 1 uke så er d rett på legekontoret å ta blodprøve å få sjekket d sånn. (me mindre d slår positivt ut på gravidtest da).... For dette her er ihvertfall ikke normalt for å være meg, med alle disse tegnene.. hehe... *sukk*
Carasnella Skrevet 15. mars 2009 #4 Skrevet 15. mars 2009 Så du har testet altså.. Hmmm, ja da er det rart med så mange symptomer ja. Men hvor mange dager er du over mensen da?
KarLuc +1? Skrevet 15. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 15. mars 2009 hehe.... er jo akkurat d da.... sist jeg hadde mensen var 21.februar. var da det bare var 1 dag... Og skal event har mensen igjen om 1 uke da.... Men har aldri opplevd før å gå med murringer så lenge mellom el og mensen liksom.
Carasnella Skrevet 15. mars 2009 #6 Skrevet 15. mars 2009 Du høres jo gravid ut synes jeg. Men hadde gjordt som du sier, hvis ikke mensen kommer innen neste mandag, så hadde jeg tatt en test og var den negativ så hadde jeg kontaktet legen. Kan jo hende du produserer hcg veldig sent? Ser du har et barn fra før, var du sen med å teste da også?
tintafant-m/2 jenter Skrevet 15. mars 2009 #7 Skrevet 15. mars 2009 Jeg føler det likedan. Fikk plutselig mensen forrige fredag, og blødde da bare noen få dråper friskt blod frdag kveld oglørdag dag. Litt brunt slim søndag. Lykke til
KarLuc +1? Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #8 Skrevet 16. mars 2009 Vel,sist jeg fant ut at jeg var gravid,så hadde jeg bare en magefølelse, vet egentli ikke hvorfor jeg i d hele tatt testet. Var ikke planlagt, og hadde absolut ingen symptomer, husket ikke engang når jeg skulle hatt mens, men viste seg at jeg var nesten 8 uker på vei, og testet hos legen da jeg hadde legetime, og bare slu se for morroskyld.. hehe. Men ja, har tenkt litt tanken på det med hcg produksjonen... Kjenner murringer i dag og, så noe er det ihvertfall.... jaja, eg får bare smøre meg med tolmodighet. Håper i det lengste at dette er et ekte tilfelle med alle symptomer, men prøve å legge det til siden til mandag.. hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå