Gå til innhold

Leser dere på senga før dere skal sove?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gjør det periodevis. Mannen min jobber borte, og når han er på jobb gjør jeg det. Leser veldig sjelden når han er hjemme. Mannen min leser ikke noe frivillig med unntak av "Dine penger", clas ohlson katalogen og fagstoff i forbindelse med jobb. Savner å ha en god bok å lese nå. Minste har nylig begynt å sove på eget rom så nå har jeg muligheten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei.., men løser ofte kryssord på sengen før jeg sovner.. Bare når mannen jobber da.. Han jobber medleverturnus.. =)

Men på sommeren så leser jeg gjerne litt mer bøker en på vinteren.. Og da hender det jeg leser litt på sengen også ja.. =)

Skrevet

Jepp :) Leser ei bok, evt løser kryssord, leser blad el.l.

Nå for tiden er det -av alle ting- Pandurokatalogen (vår) som ligger der, og i ren latskap er det den jeg blar i HVER kveld... Så hva det er, spiller tydeligvis ikke stor rolle :-p

Skrevet

jeg var nærmest avhengig av det for å få sove før...men nå som mini sover inne på soverommet vårt vil jeg ikke risikere å vekke ham :)

Skrevet

Nå ble jeg litt nyskjerrig her:) Hva er medleverturnus?

Skrevet

Akkurat nå har vi ikke lys på soverommet, så nei. Leser veldig periodevis, men blir så ivrig, vil ikke legge fra meg boka når jeg først har begynt...så blir fort veeeldig seint da!

Skrevet

Jepp. Hver kveld. Får ikke sove uten.

Skrevet

Leser på sengen når min kjære er vekke. han jobber 4-4. hender av og til jeg leser selv om han er hjemme også, hvis jeg legger meg før han. Er kjempe glad i å lese:)

Skrevet

kan ikkje huske sist eg leste på senga før leggetid.. har lest ein del på ettermiddagen i det siste, men bare teorien :P

Skrevet

Jepp, leser stort sett alltid i ei bok før jeg skal sove. :o)

Skrevet

Det tror jeg ikke jeg har gjort siden jeg studerte for mange mange år siden..... Da var det pensum.

Skrevet

oh, yes, hver kveld leser jeg i ei bok på senga, får ikke sove ellers, til min manns stoore irritasjon...

Skrevet

NEi, når det er natta så er det natta. Hehe..

Vi legger oss nesten alltid samtidig, og trenger de timene med søvn for å fungere dagen derpå:)

Skrevet

Får ikke sove uten å lese en stund når jeg har lagt meg, MÅ lese!

Ligger gjerne 1-2 timer når jeg er alene, når mannen er hjemme leser jeg ikke sååå lenge, bare noen sider;) Han jobber medleverturnus så han er borte 2 uker og hjemme 2 uker.

Skrevet

Ja, alltid:)

Har alltid flere bøker jeg holder på med, og en av dem ligger på nattbordet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...