Gå til innhold

Da har vi fått solgt leiligheta!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å dette var en gledes nyhet.så fikk vi 30 000 mer enn takst oxo så dette var gøy.skal by på hus i morgen etter vi har vært i banken.

blir godt å få hus til babyn kommer,hadde aldri trodd det ville gå så fort med salget.2 dager etter visning var det to stk som bydde over hverandre.flaks for oss.

gleder meg sånn til å flytte inn i ett stort hus:Der så lei av at det er trangt.så trenger man jo større plass til den lille og alt som hører til hehe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heldiggriser!!!;) Gratulerer så masse masse!:)

Skrevet

oi så heldig :) gratulerer ! Skulle ønske jeg var i samma situasjon som deg :))

Skrevet

Lucky you, håper det er meg snart. Skal ha visning om to uker, og håper det ikke tar for lang tid og at vi får prisantydningen eller noe rundt der. Har allerede kjøpt- flytter i juli.

Skrevet

Gratulerer! Så godt å høre om flere som styrer med salg og kjøp i ukene før termin. Vi fant plutselig ut at vi bare skulle kaste oss i det, og legger ut for salg denne uka-er litt over 34 uker på vei nå.

Så må vi se oss om etter hus da:) Merker jeg blir LITT stressa, har attpåtil fått bekkenløsning så formen er ikke helt god.

Men ting ordner seg jo som regel, prøver å la samboers avslappede vesen smitte over på meg:)

Skrevet

til ##Luca## vi oxo bare kastet oss ut i det hehe.sliter oxo med bekkenløsning og har stikkinger ikjeden.er en lettelse å være ferdig med salg haff var så redd for at det skulle gå galt da det er sjelden hus /leilighet blir solgt på markede og i tillegg så er leiligheta i gausdal hehe,men gikk fortere en noe annet dette!

man blir ganske stressa av dette hehe,enig i det.har vanskelig for å sove om natta for tenker hele tiden på hus hus hus og hus hehe. er inne på nettet å titter på baderom og kjøkken...så jeg har klart hvordan sånn ca jeg vil ha det.

lykke til med salg håper det vil gå like bra med dere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...