olebrum78 Skrevet 15. mars 2009 #1 Skrevet 15. mars 2009 Hvordan er de? Og mye arb? Jenta mi er 6år... Jeg må selvfølgelig ta ansvaret!
tante grusom master of law Skrevet 15. mars 2009 #2 Skrevet 15. mars 2009 Selve stellet er ikke så mye arbeid. Du må skifte i buren en gang i uken, gi mat og vann hver dag. Det som krever litt engasjement er å kose og gi hamsteren oppmerksomhet hver dag, og lufte den litt. Ofte går små barn lei av å kose med dyrene, slik at de blir sittende alene hele dagen. Det er derfor din oppgave å passe på at den får massa kos og oppmerksomhet hver dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå