Gå til innhold

April: Prinsesse kake til jentene.


solstjernen - seksbarns mor

Anbefalte innlegg

http://pia81.blogg.no/

 

Prinsesse kake 2 og 3 skal Hanne få til sin bursdag i år.

 

Syns eg måtte dele denne med dere, så kanskje det blir noen andre prinsesser som blr glade for prinsessekake. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var fine kaker ja. Den kaken som var som en krone hadde jeg tenkt at Siri skulle få ,men imarsipan kake istede. Kommer til å ta bilder av kakene jeg baker og legge ut på bloggen min etterhvert. Har jo fått så dilla på å lage fine kaker selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra Pia!! Så de laget den slottskaka i "Da damene dro"... Klarer en mann det, så skal jammen meg jeg også klare det... hehe... Vurderer å ha en prinsessekake og en sjørøverskute-kake, må dekke behovet til både jentene og guttene... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det antagelig sjørøverskute neste uke når knerten blir to år. Da blir det sjørøverfest her i heimen! Det kan bli spennende.

 

Snuppa sin bursdag har jeg ikke begynt å tenke på enda. Men det blir vel prinsesser opp og ned og i mente regner jeg med. Hadde tenkt å lage sommerfuglkake når jeg tenker meg om. For det så jeg i en gammel bok rett etter bursdagen hennes i fjor. Får se hva det blir til. Barneselskap blir det iallefall. Og her i huset er det pølser når det er bursdag. Sånn har det alltid vært, og sånn skal det forbli.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Så fantastisk; skal lage prinsessekrone-kake til onsdag! Det tror jeg Tuppa blir glad for:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lot ,meg inspirere av den sjørøverkaka på freia sine sider. den ble poppis...sammen med den blåfargede kiwigelen som hav med smågodt-fisker svømmende rundt båten. Stor stas!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...