Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 15. mars 2009 #1 Skrevet 15. mars 2009 Hvor gammelt var barnet, og hvordan gikk det?
Ksenia & Anjem Skrevet 15. mars 2009 #2 Skrevet 15. mars 2009 Kevin fikk brannbilseng da han var 2 år..Gikk kjempefint.
Mille** Skrevet 15. mars 2009 #3 Skrevet 15. mars 2009 Mener de var 2 år og 3-4 mnd begge to. Gikk kjempefint, over all forventning. Ting går stort sett bedre enn man på forhånd frykter har jeg erfart. ;o)
desemberjenta06+spire Skrevet 15. mars 2009 #4 Skrevet 15. mars 2009 Vi byttet til vanlig seng den uka hun fylte 2 år. Det har gått veldig bra.. Kommer inn til oss en gang innimellom men ;-)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 15. mars 2009 #5 Skrevet 15. mars 2009 Bytta til stor seng når han var 2 år og 2 mnd.. (bytta rett over nyåret i år) Gått kjempefint! Har ikke stått opp en eneste gang! *stolt*
mayaya Skrevet 15. mars 2009 #7 Skrevet 15. mars 2009 23 måneder. Gikk kjempefint!!!! Har ikke stått opp selv enda, bare for å hente seg bøker om morgenen.. Så setter han seg i senga med bøkene og dyna på igjen :-p
2søtesmåh Skrevet 15. mars 2009 #8 Skrevet 15. mars 2009 Vi byta nå, barnet er 18 mndr..Gått over all forventing..VI gjorde det fordi vi ikke har sovet hele natten gjennom i fler enn en håndfull netter de siste månedene.Det er en kant fremfor senga, så han kan ikke falle ut, men han får ti lå klatre ut..Vår "teori" var at han nå istedet for å sitte i senga og grine hvert 15.min, kunne gå ut av senga selv og inn til oss hvis noe var virkelig galt..Så slapp vi å gå opp,-han kunne evt få ligge hos oss hvis det var "målet " hans...(jepp, ville vært ris til egen bak, men vi var desperate) Vi har hatt tre netter i ny seng nå og tre netter UTEN gråt..Mest sannsynlig er det tilfeldigheter,- men vi er uansett dritfornøyd ) Var overrasket over at legging,- som kan ta en halvtime med gråt og mas om å opp,- faktisk gikk problemfritt...Fortsatt legger h*n seg ikke til å sove med en gang,- men går IKKE ut av senga!! DET hadde jeg ikke trodd gitt,- men det går kjempebra..Sprinkelsenga står med madrass m/laken på romet da,- sånn i tilfelle )
Augustspire<3 Skrevet 15. mars 2009 #9 Skrevet 15. mars 2009 2 år og 9 mnd. og det gikk kjempe fint...
Kamilla, Daniel&Sanne Skrevet 15. mars 2009 #10 Skrevet 15. mars 2009 Vi byttet da han var 2,5. Gikk utrolig fint:)
AneB Skrevet 15. mars 2009 #11 Skrevet 15. mars 2009 I går! Hun er 2 og et halvt og har vært for stor for grindsengen lenge. Gikk veldig fint, hun våknet i natt, men stod ikke opp, ropte på meg fordi hun var tørst. Når hun våknet i dag tidlig lå hun lenge våken og sang, og ropte på meg når hun ville opp. La seg helt fint i kveld også. Jeg er veldig overrasket, hadde trodd dette kom til å bli vanskelig, men syns alle sier at det gikk bedre enn forventet.
Arb.ledig husmor Skrevet 15. mars 2009 #12 Skrevet 15. mars 2009 Jenta vår var 2 år og 4 mnd ca, og gikk kjempebra.. men ho turde ikkje gå ut av senga selv når ho våknet om natta, ho trodde kanskje det var fy-fy, så vi måtte hente ho.. Nå når ho våkner sutre ho litt, og kommer så inn... Har sove i senga i 2 mnd ca
Honningmelon Skrevet 15. mars 2009 #13 Skrevet 15. mars 2009 Byttet i går, og hun er 2 år og 4 mnd. Har gått veldig bra. Hun står ikke opp av senga selv, men roper til vi kommer. Sover like greit i ny seng. Eldste byttet da han var akkurat 2 år, og det gikk også kjempefint.
£adybird Skrevet 15. mars 2009 #14 Skrevet 15. mars 2009 Vi bytta like før hun fylte 2. Vi flytta samtidig så alt var nytt for henne når hun kom etter oss.. Alt gikk kjempebra
It's all about me Skrevet 15. mars 2009 #15 Skrevet 15. mars 2009 Ser vi er av de seneste her. Vi byttet net par mnd før 3-årsdagen. Men han fikk da voksenseng og voksendyne. Hoppet over hele juniorsengstadiet. Gikk supert, bare falt ut av senga noen få ganger, he he he.
Raych Skrevet 15. mars 2009 #16 Skrevet 15. mars 2009 Jenta vår var 2.5 år. Hadde ikke prøvd å klatre ut av sprinkelsenga ennå. Det gikk kjempefint:) Kom ikke opp en eneste gang.
erteposen + 4 Skrevet 15. mars 2009 #17 Skrevet 15. mars 2009 1,5 og 2 år. De hoppa ut, og jeg synes det var skummelt med så små tassende rundt om natta eller at jeg fant de på gulvet om morgenen. Gikk helt fint. Tror ikke de tenkte på det engang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå