Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 15. mars 2009 #1 Skrevet 15. mars 2009 Har dere kjent noen tegn poå graviditet?????=) å event hva????=)) Lykke til, til alle=))
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 15. mars 2009 #2 Skrevet 15. mars 2009 Heisan Janic! Jeg kjenner ingenting i det hele tatt... Håper veeeldig på en fulltreffer... Jeg har ømme pupper som vanlig mellom el og ikm. Denne pp'en tok jeg blodprøver på dag 23 i syklusen. Håper den kan vise om jeg faktisk hadde eggløsning. Er veldig spent på resultatet. Og om det ikke klaffer denne gangen, så blir vi henvist til utredning. Det er en lettelse!
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 15. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. mars 2009 Huff=( er ikke morro å gå sånn og vente... å når dere da har prøvd så lenge å ingenting har hent.... håper jeg slipp det denne gangen oxo.. men man vet jo ikke.... håper de finner ut av det snart. og at du slipper å utsette deg får så mye=) man blir ganske sliten og lei denne prøvingen.... selv om den er vært det=)
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 15. mars 2009 #4 Skrevet 15. mars 2009 Nei, denne ventingen er uutholdelig!! Dere har barn eller? Hvor gammel er de/han/henne? Prøvde dere lenge? Hvilken pp er dere i nå?
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 15. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 15. mars 2009 Ja er helt enig=) godt vi har noen å dele den med=)) Ja vi har en gutt på 21 mnd=) en artig alder=)) da mistet jeg i 4 mnd pga feil medisinering etter en bil ulykke... sykehuset hadde ikke fått med seg at jeg var gravid.... *arg* så før jeg rakk å få mens tilbake igjen etter dette satt vår lille spire=)) å det gikk suuuupert=) dette er vår 3pp men den første pp med eggløsnings test.....=)
idamamma-00 Skrevet 15. mars 2009 #6 Skrevet 15. mars 2009 Jeg føler veldig at det har klaffet, for en eller annen grunn... Har skikkelig mens murring, har hatt det i mange dager - og det har blitt verre (men ingen tr), og vonde pupper. Har IKM tirsdag. Testet negativt i dag (skikkelig nedtur!), så må pent vente til tirsdag og se om tr kommer. Du da? noen feeling?? Denne perioden er spennende og nesten helt pyton, tankene svirrer rundt dette heeeele tiden...
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 15. mars 2009 #7 Skrevet 15. mars 2009 Janic: Herlig alder det ja Klaffet raskt for dere første gangen da... Får håpe dere er like heldige denne gangen!
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 15. mars 2009 Forfatter #8 Skrevet 15. mars 2009 samme her=) har en god førelse og har oxo masse mens murringer i magen...=) jeg testet oxo i dag men den var oxo negativ..... men jeg har ikm på torsdag=)) så jeg venter i spenning=))
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 15. mars 2009 Forfatter #9 Skrevet 15. mars 2009 Ja men enda har det ikke klaffet... så vi krysser fingrene=))
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 15. mars 2009 Forfatter #10 Skrevet 15. mars 2009 Ja men enda har det ikke klaffet... så vi krysser fingrene=))
White*Angel Skrevet 15. mars 2009 #11 Skrevet 15. mars 2009 hei! Jeg har en del rumlinger i magen, og luft:o/ Har også litt mensmurringer. puppene begynner og bli vonde. Men det har jeg som regel når jeg venter mens.. Spurte ei spådame om hun så graviditet på meg, da svarte hun: Hei Spår i tarot,der ligger graviditet i kortene dine:) Men tror kanskje det går litt tid,desverre. Mens ei annen ei fikk opp graviditetkortet på meg nå =) Så vi får se!
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 15. mars 2009 Forfatter #12 Skrevet 15. mars 2009 oy så spennede=) er det noen du kjenner so mspår???? ja jeg har oxo luft i magen.. akuratt som en bobble sprekker=)
White*Angel Skrevet 15. mars 2009 #13 Skrevet 15. mars 2009 Det er her på nettby ja. Noen får opp 14-15 pp, så dette er da spennende:)
minsin- j27.08.06, j10.04.10 Skrevet 16. mars 2009 #15 Skrevet 16. mars 2009 jada, hadde masse "jeghåper veldig på at jeg er gravid" symptomer. men tr kom i går ... så da hopper jeg over til uke 15 (satser på 23 dager syklus neste gang også)......
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #16 Skrevet 16. mars 2009 Huff så kjedelig=(( men hva skalgs tegn hadde du??? jeg føler meg liks gravid==)
minsin- j27.08.06, j10.04.10 Skrevet 16. mars 2009 #17 Skrevet 16. mars 2009 jja kjedelig:) men satser friskt fra nå.... jeg hadde (trodde jeg hadde?) ømme pupper, masse murringer, luft i magen... og bare en følese av det liksom... men førstefrøkna så merket jeg jo ingenting, før jeg våknet opp gørr kvalm samme dag som ikm, og da bare viste jeg det. så det er vel det letteste som er det beste for mange:) huff, jeg skal ikke syte, her er så mange som har ventet så lenge... håper ikke jeg får dobbelt tall på pp.... grøss.... hvor lenge har du håpet Janic? hvordan føler du at du er gravid nå? lykke til:)
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #18 Skrevet 16. mars 2009 jeg burde heller ikke syte hihi dette er det 3pp men den denne mnd har vi tellt dager til eggløsning osv=)) Vi slutta på alt som var i sommer. men fra reff føre jul bestemte vi oss får å sattse på å få en Bror/Søster=) Nei håper virkelig ikke jeg får dobble tall heller... er mange håpere her inne..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå