Gå til innhold

Kan man jogge med hvilken som helst 3hjuling?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller må den ha tittelen 'Joggevogn' for at man kan jogge med den?

Har phil & teds vogna, og synes den virker stødig og god til å jogge med, men den er vel kanskje ikke beregnet til den bruken=?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt, jeg lurer også

Skrevet

har ikke trehjuling men karer helt uten problemer og jogge med en firehjuling også. jeg har jogget med simo kombi for 9 år siden det gikkfint hvær gang.

jogget med en emmaljunga edge combi sist og det gikk fint det å og har tenkt å jogge med en simo duo denne gangen.

klart disse vognen er tyngre å manuvrere da de ikke har svingbare hjul men det gikk helt fint. har ikke prøvd annet jeg da.

så svaret mitt blir vel ja du kan jogge med en trehjuling som ikke har navnet joggevogn.

Skrevet

flott! da skal vi ut og jogge i morgen.

Skrevet

Det viktigste er vel at ungen ligger/sitter trygt i vogna?? At han/hun er spent fast og er såpass stor at den takler de ekstra bevegelser en joggetur vil medføre??

Om det er ei vanlig firehjuls vogn, eller annen type trehjuling skal vel ikke spille noen rolle? Er vel håndbrems på joggevogner ikke på de andre,- eller tar jeg feil..

Uansett, det er LETTEST å jogge med joggevogn har jeg skjønt,- så har du annen vogn kan du ta det som ekstra trening :o) Må se det positive i alt. Du sparer penger ved å ikke kjøpe ny vogn, du får ekstra trening fordi den du har er litt vanskeligere å manøvere..

Skrevet

Så lenge du kan låse forhjulet så går det greot. Uten låst forhjul kan det fort bli ganske vinglete.

Skrevet

Mener å ha hørt at det er en fordel om vogna har "støtdempere" når man skal jogge med den.. Blir mer behagelig for barnet liksom..

Det tror jeg ikke min OTH har, men jeg bruker den ikke til å jogge med heller, så jeg vet ikke ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...