Babyfacepsycho Skrevet 15. mars 2009 #1 Skrevet 15. mars 2009 Jeg har vært dårlig i flere dager nå, og reiste inn til legen idag. Skal da få noe smertestillende/bedøvende som jeg skal gurgle imorgen. Men her i sverige finnes det jo ikke noe apotek åpent før imorgen. Har fått beskjed om og spise smertestillende og febernedsettende og gurgle sånn bedøvende/smertestillende. Men hjelper ikke stort og spise paracet 1 g. Gleder meg egentlig til jeg får det andre imorgen. Men hva kan jeg gjøre til apoteket åpner imorgen? Sitter og gråter fordi det gjør vondt. Gjør vondt bare og drikke til og med. Trenger alle tips jeg kan få.
Babyfacepsycho Skrevet 15. mars 2009 Forfatter #2 Skrevet 15. mars 2009 Kan jeg ta en naproxen sammen med en 1 grams paracet? Hjelper det tro? Tenker da at paraceten tar febern og naproxenen tar smertene i halsen litt så jeg klarer og få drikket litt og sovet?
Wifie Skrevet 15. mars 2009 #3 Skrevet 15. mars 2009 Ha litt salt i et glass vann og gurgl det Smaker pyton, sâ puss tennene forst Og ta flere runder, en gang i timen
Bring_it_on!!:)) Skrevet 15. mars 2009 #4 Skrevet 15. mars 2009 Det kan du nok vil jeg tro.. Naproxen 250mg? =) Men.. jeg vil nå heller anbefale at du tar f,eks Ibux sammen med paraceten om du har det.. Det er forskjellige virkestoffer.. Ibux og paracet sammen gir gjerne en veldig god virkning.. Ellers så hjelper det og drikke og spise kaldt.. Ikke fall for fristelsen med og ta varm drikke.. Det er lindrende kun når du tar den slurken og vil forverre på sikt.. God bedring.. =)
Babyfacepsycho Skrevet 15. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 15. mars 2009 Ja jeg vet det kan hjelpe. Men jeg tørr rett og slett ikke prøve. Mamma hadde noe andolex som jeg skulle gurgle. Prøvde det, men da kastet jeg opp det lille jeg har spist idag. =( Heldigtvis vet jeg at jeg reagerer bedre på den typen jeg får i morgen. (gjorde hvertfall det for 4.5 år siden.) Hadde bare vært så godt og få sovet litt godt.
Babyfacepsycho Skrevet 15. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 15. mars 2009 Ja det vet jeg egentlig. Har hatt samme en million ganger før. Men har drukket te ikveld og det er det eneste som hjelper det minste. Så det fortsetter jeg med. Legen også sa jeg kunne ta ipren sammen med paracet, og det vet jeg jo fra før. Men har bare panodil og paracett hjemme og fikk noen naproxen/pronaxen av mamma. (to av hver og 500 mg.) Tror jeg tar en av dem nå og hvis jeg våkner i natt og har like jævelig vondt så får det bli 1 g paracet da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå