Anonym bruker Skrevet 15. mars 2009 #1 Skrevet 15. mars 2009 det må passe for både 20åringer og 40åringer, hehe
Snikskytteren er storebror! Skrevet 15. mars 2009 #2 Skrevet 15. mars 2009 Jepp! Kongens brygge i Halden
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2009 #3 Skrevet 15. mars 2009 Pingvinen bar i Fr.stad og Dickens i Sarpsborg
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2009 #5 Skrevet 15. mars 2009 bør heller ikke være så masete folk der, hehe går det ann å prate der osv?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå