Gå til innhold

jobbintervju i morgen, men...


Anbefalte innlegg

Skrevet

sto i brevet at jeg skulle ta med attester og bilde.... hva skal de med bildet? er en sykehjemsjobb (sommerjobb) og eneste jeg kommer på er at de kanskje skal ha bilde som jeg skal ha på evt adgangskort hvis jeg får jobben, men rart de skal ha det på intervjuet isåfall....

 

er jo ikke så nøye at de skal ha bilde av meg da, men rekker ikke å ta passbilde før inrervjuet:S er det dumt å ta med et vanlig bilde isåfall?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan hende de har såpass mange søkere at de vil ha bilde for å se hvem som er hvem når de skal se og velge riktige kanditater til jobben..

 

Eg ble tatt bilde av på intervju en gang, av samme grunn..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...