Beate og lille snuppelure:-) Skrevet 15. mars 2009 #1 Skrevet 15. mars 2009 Jeg har så innmari vondt i hodet og kunne trengt en paracet. Er det skadelig så tidlig i svangerskapet (er 6+5)? Eller kan jeg ta en eller to?
Nory Skrevet 15. mars 2009 #2 Skrevet 15. mars 2009 Du kan helt fint ta Paracet. Pinex kan du også ta. Men Ibux må du holde deg unna. Lykke til med hodepine!
ble_mamma_6august 09 Skrevet 15. mars 2009 #4 Skrevet 15. mars 2009 en ting som hjelper mot hodepine, istedet for å ta paracet. Er å drikke mye vann.. Jeg prøver alt annet før jeg tyr til tabletter nå som jeg er gravid..
Beate og lille snuppelure:-) Skrevet 15. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 15. mars 2009 Ja, helt enig. Er veldig forsiktig med paracet uansett egentlig, men nå var det så ille (selv om jeg har drukket mye vann idag) at jeg ikke klarte å gjøre noen ting.. Så da var det fint å kunne ta en paracet. Men er enig i at vanndrikking er bra også.
Kongeørna Skrevet 15. mars 2009 #6 Skrevet 15. mars 2009 Forskning viser at man skal være forsiktig med Paracet under graviditeten fordi det er påvist en sammenheng med astma hos barnet. Men det er sikkert et større forbruk enn en eller to en sjelden gang.
Mamma_til_isabella Skrevet 16. mars 2009 #7 Skrevet 16. mars 2009 Paracet er helt ufarlig for både mor og barn i et svangerskap. Du kan trygt ta den dosen som det står på pakken. Det har jeg fått beskjed om både på sykehuset og av legen. Er mer skadelig at du går rundt og ikke er bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå