(S)TinkerBelle <3 Skrevet 15. mars 2009 #1 Skrevet 15. mars 2009 Lille, Fanten og jeg har vært på kino i dag og sett orps. Søt film og Lille på snart 5 år satt klistret hele filmen. Else Beth Bull var bare litt skummel akkurat når hun kjørte buss ellers var det greit, men be adviced at de sier både idioit, dust, feita og DIN PIKK i filmen. Spørsmålet "hva er en pikk?!" kom ganske kjapt etter at Babs ropte det til Michael! hehe. Uansett da, filmen er kjempesøt og kan anbefalles.
Nusseline♀♀♂ Skrevet 15. mars 2009 #2 Skrevet 15. mars 2009 Har vært og sett den vi og. Bra film, men noen ord kunne kanskje vært utelatt med tanke på at den er tillatt for alle. Har heldigvis ikke fått noen spm fra 5 og 7-åringen etterpå.
Mom2Two Skrevet 15. mars 2009 #3 Skrevet 15. mars 2009 Skal se den sammen med eldstemann og ei venninne og hennes datter, forhåpentligvis til uka! Gleder meg faktisk litt:) Det som er litt kjekt når barna begynner å vokse til, er at man faktisk kan ha glede av en del av filmene, forestillingene etc man tar dem med på. Husker jeg tok med minsta på Laban og Labolina på kino. Gjesp assa, den var såååå gørr..hehe.. Men hun var storfornøyd da! Litt mer morsomt med filmene de eldste liker da:-D
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 15. mars 2009 #4 Skrevet 15. mars 2009 Ja, en bra film, synes den passer for tennåringer jeg da, fra 10år og oppover. Min eldste på 5 har sett den pga at det er tanten hans som spiller Amalie ;O)
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 15. mars 2009 #5 Skrevet 15. mars 2009 Jeg har lyst å se den også men kan dessverre ikke bruke ungen som unnskyldning siden hun bare er 1,5 år...=P Får sjekke om jeg får låne en unge i passe alder, så mor får sett den...=P
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 15. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 15. mars 2009 Så morsomt at det er tante som er Amalie. Hun er jo bare supersøt da. Er hun like gal etter gutter IRL også? ;p Ling er vel min personlige favoritt. Lille har bestemt seg for å skifte navn til Jannik! Hun ligger akkurat nå og snakker med seg selv om filmen. Er jo ikke alt hun forstår da, men hun elsker når de kysser. Er så opptatt av kyssing om dagen. Kyssing og kjærester. 5 år liksom! Sukk.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 15. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 15. mars 2009 1.5 var kanskje litt tidlig ja sauen! hehehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå