Anonym bruker Skrevet 15. mars 2009 #1 Skrevet 15. mars 2009 jeg hadde et tungt svangerskap og en hard fødsel som resulterte i at babyen måtte på intensiven. nå er alt bra og jeg har verdens snilleste jente. men bare tanken på å gå gravid og å føde en gang til....ALDRI!! flere som har det slik? både sambo og jeg vil gjerne ha flere barn, men.... jenta vår er 5 mnd forresten.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2009 #2 Skrevet 15. mars 2009 kjenner meg igjen... jeg håper at det snur... jenta vår er 15 mnd.. jeg tenker mye på det om det er nok kjærlighet i meg til å klare å bli like glad i baby nr 2? eller om man risikerer at nr 1 blir nedprioritert?
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2009 #3 Skrevet 15. mars 2009 Kjenner meg veldig igjen jeg også. Hadde et svangerskap fra himmelen, men fødsel fra helvete. Og barnet havnet på intensiven. Det var en helt grusom opplevelse. Klarer ikke se bilder eller tenke på det uten å begynne å grine og det er 10 mnd siden nå. Blir nok ingen flere barn på meg, selv om en del av meg vil ha mange. Andre ting som spiller inn for min del, er alder og at jeg skal begynne på en lang utdanning nå.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2009 #4 Skrevet 15. mars 2009 jeg har mer enn nok kjærlighet til 2. det bekymrer meg ikke! selvfølgelig har man mindre tid til nr 1 da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå