Gjest Skrevet 15. mars 2009 #1 Skrevet 15. mars 2009 er det sånn at når vi mottok babypakken 6-12 mnd til guttenn vår.. så har vi brukt sjangsen til å få flere pakker til søsken? venter nr 2... å vært så morro å fått 0-6 mnd pakken nå..... hehe.. men når jeg går innpå den siden til rimi får jeg beskjed om at jeg har fått pakke.... å ikke mulighet å bestille ny.
Alvepia *happy mum* Skrevet 16. mars 2009 #2 Skrevet 16. mars 2009 Hei, det skal jo være en mulighet til å bestille ny ja, men du må være passert uke 12 for å få bestille ny pk. Hvis du ikke får bestilt er det fult mulig å gå innom rimi å høre. *tidligere rimi ansatt*
Isdronningen Skrevet 16. mars 2009 #3 Skrevet 16. mars 2009 Hva er dette? Og hvor bestiller man dette? Hørtes spennende ut. Moro med pakker...
Alvepia *happy mum* Skrevet 16. mars 2009 #4 Skrevet 16. mars 2009 Gå inn på rimi.no . videre inn på fordeler, også inn på barnepakken
Gjest Skrevet 18. mars 2009 #5 Skrevet 18. mars 2009 men jeg kommer ikke inn på der en bestiller en gang... før jeg får beskjed om at jeg har mottatt pakken... så får ikke sjangsen til å skrive eller trykke på hvor langt jeg er på vei
Gjest Skrevet 18. mars 2009 #6 Skrevet 18. mars 2009 det står at jeg allerede er registrert når jeg går inn på siden... at jeg fikk 6-12 mnd pakken på aug...08.. å det stemmer jo hehe.. men jeg vil ha ny:) hehe men gd tid ennå d men...
♥Lykkeligmamma til 2♥ Skrevet 18. mars 2009 #7 Skrevet 18. mars 2009 Skreiv en henvendelse til kundeservice på rimi,så jeg fikk beskjed at pga enorm foresp. om pakkene valgte de å gi den bare til den ene barn,litt sind...men men
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå