Gå til innhold

Noen som har bursdag omtrent samtidig som barnet sitt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I samme mnd..

Åssen gjør dere med bursdager? Tenker da på familiebursdag.. Har dere to stk, eller samler dere det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er 12 dager mellom meg og mini.

Feirer bare bursdagen hans, og hvis noen tenker på meg så er det koselig, og hvis ikke så bryr jeg meg ikke så mye om det faktisk. Hans bursdag er det viktigste!

Prøver å få til en "date" med sambo for å feire bursdagen min da, gå ut og spise, på kino eller noe sant. Det gjør vi også når han har bursdag.

Skrevet

Har ikke det, men hadde jeg hatt det så ville jeg absolutt feiret han og ikke meg selv ;-)

Feirer ikke min egen bursdag med besøk...

Skrevet

Det er bare noen uker mellom oss. Tenker vi kommer til å slå det sammen siden det er de samme gjestene uansett. Det blir jo han som er i fokus, men en anledning til foreldrene og søsknene mine å ta med gave til meg også (som jeg jo vil få uansett).

Skrevet

Jeg har bursdag 10 dager før minstemann, men vi feirer ikke min bursdag med selskap osv. :o)

Skrevet

10 dager mellom meg og nr.1....nei, jenta mi får alltid sin egen bdag.

Skrevet

Samme her, feirer gullet mitt sin og hvis noen tenker på meg blir jeg glad

Skrevet

Det er 17 dager mellom meg og miste. Jeg bruker ikke feire min dag unnatt en bedere middag med mannen og nå ungene. Den eneste nære familie vi har her er mannens foreldre og søster.

Nå på minstes 1 års dag er svigers i utlander så da er det kun søsteren hans som kommer og så feirer vi på nytt når foreldrene hans er hjemme igjen, som blir mellom våre dager. Om de vil gjøre det til en felles feiring er det bare koselig.

Skrevet

Ja, i min familie er der 5 stk som har bursdag i samme mnd i tillegg til snuppa. Hun får sin egen dag, Ellers deles det opp i 3 selskaper.

Skrevet

Jeg og yngstemann har omtrent samtidig (3 dager skiller), og vi feirer henne og ikke meg. Selv om familien var invitert på Tapas og ekstraselskap i anledning min egen 30-årsdag;).

Skrevet

Akkurat 1 uke mellom meg og datteren min som fyller 2 nå. I fjor så hadde vi det "sammen" med hele familien samlet. Det var henne det ble gjort stas på men folk visste at det også var i anledning min bursdag slik at ingen forventet og bli bedt 1 uke etterpå.

På min egen dag ble vi bedt til foreldrene mine som hadde stelt i stand med middag og kaker-veldig koselig.

I år blir det også hennes dag og det samme vil skje i alle år fremover.

Skrevet

14 dager mellom meg og poden. Vi feirer begge, hver for seg!

I tillegg er det mange andre i slekta som har sine dager i samme periode, alle feires. Eneste er oldemora og oldefaren som oftest feirer sammen, de har 3 dager fra hverandre :-p

Skrevet

6 dager skiller det mellom meg og gutten min. Vi har bare en familiebursdag. Inviterer alltid og sier det er for å feire gutten min, men får som regel presnag jeg også...

Skrevet

Jenta vår kom på bursdagen til pappaen sin hun (noe han sa hele tiden når vi fikk vite mnd, selv om det var et stykke til hans dag) Jeg sa at jeg nekter å gå så lenge over tiden, men jammen fikk han rett, hehe. Vi feirer jenta vår, også får pappaen en liten gratulasjon nederst på kaka i parantes. (Han virkelig HATER å fylle året, så han er storfornøyd med den "jobben") Han får selsagt litt gaver og sånnt, men det er gullet som står i fokus her i huset. :-)

Neffi:-) Bare å ha feiringen på hans dag, så om noen husker på deg også er det jo flott det også! :-)

Skrevet

vi har en dag i mellom barna våre.... og jeg er litt usikker på hvordan vi skal gjøre det. men tror vi skal ta et besøk hver av dagene... for vi har så stor familie og ikke så veldig stor plass... mini er ikke blitt ett år enda så vi har ikke erfart noe....

men tenker at dem må få hvert sitt barnebesøk iallefall

Skrevet

snuppa her har bursdag 19. februar og jeg 8. mars.. så bare to uker mellom.. vi har to selskaper..

pappan min har 16. februar og er sjeleglad for at han ikke trenger å feire.. for han er jo i bursdag til barnebarnet nesten på samme dag..

Skrevet

Vi har 25 mai, 1 og 4 juni =)

Har et barneselskap og et felles familieselskap.

Skrevet

3 dager mellom meg og gutten, en uke mellom sambo og jenta.

Jeg var 25 på tirsdag og han var 2 på fredag, så da bestilte jeg 10pers kake, halve med mitt nvn og halve med hans. Hadde barnebesøk og voksenbesøk samtidig- og det var fin-fint.

Kommer nok til å gjøre det samme med de neste to. Gjør stas på ungene da, og så spiser alle kake og er fornøyd! :)

Skrevet

jepp ,men ikke samme mnd men bare 6 dager mellom . Jeg slutta å feier min da jeg ikke ser behovt for det og at det er tre til i nærfamilie som har bursdag løpet av 11 dager ......

Skrevet

Jeg har bursdag dagen før min datter:=) Her feires bare barnebursdager, så det har i utgangspunktet ingenting å si. Men det er trivelig at jeg faktisk blir husket litt bedre nå etter at min datter ble født;=D

Skrevet

Jeg (og tvillingsøsteren min) har bursdag 4 dager før eldstemann...og min mor har dagen før ham. Så vi har mange bursdager rett rundt hverandre. Vi feirer bursdagen hans hos oss, og jeg og søsteren min får gave av foreldrene vår og bror. Men vi feirer liksom kun ham.

Skrevet

Minsta har samme dag som pappa og eldste har tre dager før meg. Og mellom oss alle fire er det tre uker. De er nå 4 og 6, så nå har det blitt barneselskap på dagene deres og så to familieselskap ila de tre ukene.

Skrevet

småen her kom 2 dager på overtid, 2 dager etter bursdagen min.

Hun blir 1 år i år, så vet ikke helt hvordan de blir. Men tenker det blir 2 eller 3 selskap. Har skilte foreldre som ikke kan være i samme rom enda, samboers familie bor i tyskland, også er det venner med barn.

I år fyller vi 30 år og, men tenker samboer og jeg feirer dagen sammen når han har bursdag, det er senere på året.

Skrevet

Har bare et par dager mellom bursdagene til ungene. Vi inviterer familie til felles bursdagsfeiring for begge, og så har de hvert sitt barnebesøk.

Herlig å slippe unna med ett familiebesøk :o)

Skrevet

Vi er fem som har bursdag iløpet av tre mnd - tre av oss i samme mnd.

Alle barna har hver sin familiebursdag. Vi voksne tar det litt som vi føler for. Det er vi og eldste som har i samme mnd. så da dropper vi oss om det passer seg slik. Er rett oppunder jul også.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...