vilenna Skrevet 15. mars 2009 #1 Skrevet 15. mars 2009 kl. 20.30 begynte jeg med sterke rier som var regelmessige. jeg ventet en times tid før jeg ringte føden, å fikk da beskjed om å komme inn siden riene kom med mindre en 1-2 min. mellomrom, jeg var kjempe fornøyd med at fødselen hadde satt igang to uker før termin da jeg var rimelig lei nå. kom inn på føden åå riene ble sterkere å mer intense. å jordmor var forbauset over hvor sterke rier jeg hadde å regnet med at jeg hadde en baby på magen i løped av kvelde/nattan. hun sjekket meg men ble litt forbauset over at jeg hadde bare 1cm åpning. jeg ble tatt inn på en fødestue å riene fortsatte med like intensitet. timene gikk å jeg ble sjekket igjen. kunn 2 cm. jordmor ble lilke forbauset igjen.... kl. nermet seg 4 å jeg begynte å bli veldig trøtt å sliten så la meg nedpå litt, trodde aldrig jeg skulle fått sove noe, men etter noen rier så sovnet jeg litt å våknet opp igjen i 6 tiden, med så å si ikke noe tak i riene lenger. de hadde rett å slett bare stoppet opp... jeg var helt kjørt, trøtt og lei, 7 timer med rier å bare 2 cm åpning enda.... så ble jeg sjekket å målt men det var bare masse små rier som kom, uten noen særlig funksjon. jeg var så skuffet da de sa jeg bare kunne reise hjem igjen, for jeg var jo ikke lenger i en aktiv fødsel. så nå sitter jeg her igjen, hjemme på sofaen å redd for når riene skal starte igjen, hva om det samme skal skje igjen? hva om jeg ikke vil ha noen krefter igjen til den "ekte fødselen" vist det skjer igjen? håper virkelig ingen andre må oppleve dette, for det var rett og slett grusomt kjedelig, å en føler seg rett og slett snytt...
Line3 Skrevet 15. mars 2009 #2 Skrevet 15. mars 2009 Stakkar, hørtes ille ut. All den smerten bare for å bli frarøvet en fødsel. Og så måtte begynne på nytt igjen da Hvis du blir for sliten vurderer de forresten alt fra epidural til keisersnitt tror jeg. Har du ikke krefter, så har du ikke, og da gjør de hva som må til. Lykke til videre
<3 storefis&lillefis <3 Skrevet 15. mars 2009 #3 Skrevet 15. mars 2009 Uff, så kjedelig da... Det hørtes ikke noe morsomt ut. Håper det kommer igang ordentlig igjen og at du slipper å vente så lenge da...virker jo som noe er på gang hvertfall....=) Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå