Hønemor ___ Skrevet 15. mars 2009 #1 Skrevet 15. mars 2009 Lurer litt på om jeg skal overrasket samboeren med en fest i forhold til han 30 års dag ... Men etter å ha sett i kalenderen er det ingen helg som passer før 1 mnd etter bursdagen . er det teit da? Vet han egentlig hadde hatt lyst til å dra dette igang .. men så ble det ikke noe av .. Men da blir det jo 2 feiringer i forhold til at våres familier kommer jo på kaffe og kaker på dagen hans.. hm...
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 15. mars 2009 #2 Skrevet 15. mars 2009 ja jeg hadde supriseparty for sambo i sommer. måtte ta det noen uker før bursdagen hans, da han skulle reise på sjøen litt før bursdagen sin. blir jo ikke teit å ta det i etterkant av bursdagen. da har han ihvertfall ingen ide om hva som skal skje
Kamilla, Daniel&Sanne Skrevet 15. mars 2009 #3 Skrevet 15. mars 2009 Jeg bestilte overraskelsestur til Paris til mannen min til 30-års dagen. Vi bor på sørlandet, og han trodde vi bare skulle være hos mine foreldre på østlandet noen dager. Hadde de til å passe sønnen vår. Og gjett om han ble overrasket da vi ble satt av på flyplassen da han trodde han skulle på museum;) (han elsker museum...). Fantastisk tur!
Milli Vanilli Skrevet 15. mars 2009 #4 Skrevet 15. mars 2009 Ja, det hadde jeg for et par år siden. Vi måtte også ha det ca en mnd etter dagen pga sommerferie. Vi lurte han ut på et jobb-oppdrag, og da han var ute, kom alle gjestene, og maten kom på døren. Gjestene ble med å sette opp bord og plassere maten. Så var det bare å vente til han kom tilbake til fullt hus og stormende jubel. Han ble kjempeoverrasket og superglad! Han gikk rundt og smilte hele kvelden. Det gjorde absolutt ingenting at det var en mnd siden han hadde bursdag. Jeg råder deg til å delegere arbeid over til gjestene (hvis du har greie og hjelpsomme venner og familie) Dette gjør det mye lettere å holde det hemmelig Ønsker deg lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå