idamamma-00 Skrevet 15. mars 2009 #1 Skrevet 15. mars 2009 ...livmortappen når man er gravid? Jeg har IKM den 17, masse murringer nesten hele tiden og vonde pupper, men ingen tegn til tr... Negativ test i dag tidlig (veldig skuffet...), men livmortappen er veldig lukket og veldig hard. Det kjennes virkelig ut som tr skal komme når som helst, men synest å huske det var sånn da jeg var gravid sist. Åhhh... blir gal av denne vente perioden, føler virkelig at det må ha klaffet denne gangen, men det har jeg også gjort før når jeg tenker meg om...
You can call me Dårris Skrevet 15. mars 2009 #2 Skrevet 15. mars 2009 Jeg vet fint lite om livmortappen, så der kan jeg ikke hjelpe deg. Men husk at det er mange som ikke tester pos før ikm og vel så det, så du trenger ikke å gi opp enda:) Lykke til da!
idamamma-00 Skrevet 15. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. mars 2009 Takk for oppmuntring!! Man leter jo hele tiden etter halmstrå. Det dumme er at fallhøyden blir desto større... Sist testet jeg bare en gang, og det var flere dager etter IKM - nå er jeg så utålmodig hver periode at jeg tester minst 2 ganger før IKM.... Nå skal jeg vente til tirsdag!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå