Stavanger-80 Skrevet 15. mars 2009 #1 Skrevet 15. mars 2009 Hei Jeg vil gjerne kjøpe en gave til pappaen. Tenkte kanskje en visittkortholder med inngravering eller en klokke. Hva skal dere kjøpe? Det er fint med noen gavetips ..
shabby Skrevet 16. mars 2009 #2 Skrevet 16. mars 2009 Oi! Jeg har vært så egoistisk og tenkt at det er bare jeg som skal ha gave. Den må jeg tenke litt på...
mai^prinsessa Skrevet 16. mars 2009 #3 Skrevet 16. mars 2009 Jeg vet at de på polet har små søte champagne flasker i blå og rosa.. Til nybakt pappa (blå) eller nybakt mamma (rosa).. kjempe søte! Ellers er noe med inngravering kjempe fint Eller et tøft smykke med "super pappa" eller noe i den dur Kun fantasien setter grenser..
casd Skrevet 16. mars 2009 #4 Skrevet 16. mars 2009 Kjøpte ipod til han når første ble født,han ble kjempe glad!! De fortjener noe de åsså Vet ikke helt hva jeg skal kjøpe denne gangen,men kommer vel på no....har jo 5 uker igjenn:)
Staark Skrevet 16. mars 2009 #5 Skrevet 16. mars 2009 Min mann fikk en bok som heter "Pappa kan alt", den inneholder bruksanvisning på hvordan man bretter papirfly, lager drager, fletter hår etc. Ting man gjerne burde kunne som foreldre
Mathilde og mini Skrevet 16. mars 2009 #6 Skrevet 16. mars 2009 Min samboer er veldig glad i dyre sigarer. Så det skal jeg kjøpe. Et par stykker. Så kan han dele med en kompis eller noe etter fødselen, eller når han måtte ønske. Kanskje en cognac også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå