Gå til innhold

erfaringer med cerazette

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei. har nettopp blitt mamma for andre gang, og har nå begynt på cerazette som prevansjon. føler meg noe mer deppa rett og slett etter at jeg begynte... andre erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen gode erfaringer med cerazette dessverre. Så lenge jeg ammet gikk det greit, da hadde jeg ikke mensen. Men når jeg sluttet å amme kom mensen tilbake med stormskritt og alt som hører til, skikkelige menssmerter i 2-3 dager og stooore blødninger. Ikke var det regelmessig heller, og sexlysten var totalt forduftet.

Satte inn hormonspiral til slutt, og den funker som GULL, ingen mens, ingen menssmerter og sexlysten har kommet tilbake:-)))

Skrevet

Har du lest pakningsvedlegget? Hva står det om bivirkninger?

Har bare hørt positive ting om Cerazette, men vi er forskjellig..

Snakk med legen din

Skrevet

Jeg har forresten INGEN mens :-)

FANTASTISK ! Ingen smerter heller

Skrevet

Det positive er vel at man (stort sett) slipper mens....

Har brukt det i 1 1/2 år, og er litt smådeppa en gang iblant, men vet ikke om jeg skal legge skylden på cerazetten

Skrevet

hmm, en ting jeg har lurt på, hvordan kan en vite om en har blitt gravid med cerazette? jeg har jo ingen blødninger...kjipt å måtte ta graviditetstester med jevne mellomrom. har hørt om flere som har blitt gravide med cerazette, men da har man kanskje slurvet med pillen?

Skrevet

Cerazette funket bra så lenge jeg fullammet, ingen mens og ingen andre bivirkninger. Men da jeg ikke fullammet lenger ble alt bare tull. Da kom mensen tilbake, uregelmessig og lenge av gangen. Kunne ha mensen opp til 2 mnd i strekk. Så var det opphold i 4-5 dager også var det på'n igjen med 1-2 nye mnd med mensen. Plutselig kunne mensen være borte i en mnd eller to. Ikke noe logikk eller regelmessighet.

Skrevet

Samme erfaringer jeg. Hadde mensen hver 3 mnd mens jeg fullammet, og etterpå ble det bare rart. mensen 1 mnd i strekk pause en uke og pån igjen, eller 2 mnd uten og 2 dager med også 1 uke og 2 dager med. Merkelig. Det verste var vel at jeg da blødde en stor blødning dagen og det var det. Helt rart...

Skrevet

Har ingen gode erfaringer med cerazette. Blødde omtrent hele tiden. Ble veldig depressiv og humørsyk. Måtte til slutt gi de opp noe som resulterte i to tette :)

Skrevet

Min erfaring er at Cerazette er djevelens verk ;-)

Mye bedre med Conludag for meg.

Skrevet

jeg har begynt så vidt på cerazette her i sist uke,og har de siste dagene vært noe mer deppa enn tidligere. det var derfor jeg lurte litt. har ikke hatt noe blødning ennå heldigvis.

spteakkel... kan man bruke conludag når man fullammer?

Skrevet

Jeg har brukt cerazette i 5 mnd nå, og har ikke merket noen bivirkninger. Uteblitt mens tar jeg som en bonus :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...