Stoltest Skrevet 15. mars 2009 #1 Skrevet 15. mars 2009 Hei! Fikk en datter for 3 uker siden og har siden dette blitt veldig plaget med bekkenet, vondt nederst til ve. i ryggen, strålende ned mot ve. fot. Forverres ved gange. Lurer på om noen har erfaring med dette, hvor lenge risikerer man å gå med det før det går over, går det stort sett over av seg selv eller bør man få behandling?
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 15. mars 2009 #2 Skrevet 15. mars 2009 En venninne av meg har problemer 6 år etter. Hun kan aldri få noen fler unger for da kan hun ende i rullestol. Så om du lider ta kontakt med legen din så du får behandling.
Vinden blåser Skrevet 15. mars 2009 #3 Skrevet 15. mars 2009 som regel går det over av seg selv... men jeg er fortsatt plaget nå nesten 9 måneder etter.... så her utsetter vi neste svangerskap til bekkenet er bedre...håper jo det blir bedre etter hvert...
Medhufushi Skrevet 15. mars 2009 #4 Skrevet 15. mars 2009 Ifølge min lege går en del over innen 3 mnd etter fødsel... Men hvis ikke må det trenes opp igjen... Da kan du få henvisning til fysio. Ellers er det jo masse bra bekkenøvelser i disse "gravid" bøkene... Jeg sliter enda med bekkenet snart 8 mnd etter fødsel... Men så har jeg ikke hatt overskudd til å trene det opp igjen regelmessig. Men de gangene jeg har tatt øvelsene så kjenner jeg det er bedre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå