Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 15. mars 2009 #1 Skrevet 15. mars 2009 jeg har en del mens murringer nederst i magen, som liksom ikke vil gi seg... har hatt dem i ca 2 uker nå.... noen som vet hva det kan være??? jeg har ikm om 4 dager. tok en test i morres men den var neg... er det da fortidlig å teste. eller kan den bli pos om 4 dager????
priscilla¤jente06+feb.baby11¤ Skrevet 15. mars 2009 #2 Skrevet 15. mars 2009 Det er egentlig bare å vente og ta en ny test (selv om det ikke er så) om noen dager. Lykke til
priscilla¤jente06+feb.baby11¤ Skrevet 15. mars 2009 #3 Skrevet 15. mars 2009 ooops skal egentlig stå....selv om det ikke er så lett.....
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 15. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 15. mars 2009 Takk for svar=) så da er det enda håp????
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 15. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 15. mars 2009 heheheh skjønte det hihihi....Nei det er faktisk ikke lett...
priscilla¤jente06+feb.baby11¤ Skrevet 15. mars 2009 #6 Skrevet 15. mars 2009 Finnes alltid ett lite håp eg har gått nesten 2 uker over og var sikker på at jeg var gravid men neida Tr kom....var sikker på at jeg var gravid. Utrolig hvordan kroppen kan lure seg selv he he...
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 15. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 15. mars 2009 oy.. gikk du 2 uker over uten å være gravid ja.... hm... vi får bare håpe på at det sitter snart=)
priscilla¤jente06+feb.baby11¤ Skrevet 15. mars 2009 #8 Skrevet 15. mars 2009 Utrolig hva stress kan gjøre med kroppen.....og psyken..... Er bare inne i 1.pp men håper det ikke går for lang tid før den sitter Hvor lenge har du vært prøver?
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 15. mars 2009 Forfatter #9 Skrevet 15. mars 2009 Ja det er utrolig=) vi har en gutt fra før=) som er 21 mnd=) så til jul fant vi ut at han trengte en å bryne seg på=) å en å dele med=)) å så klart vi vil ha en baby til=))) så dette er 3pp=) vi har ikke vært helt der at nå har jeg eggeløsnig så nå har vi sex... men om det skjer så skjer det liksom... men denne mnd hadde vi det=) hviste ca når jeg hadde det å klaffet med det=) håper det sitter en spire der snart=))) Har du noen fra før eller??? håper det sitter snart hos deg oxo=) spennede å følge med her=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå