Gjest Detverkeribakhodet Skrevet 15. mars 2009 #1 Skrevet 15. mars 2009 kan den brukers forover fra 9 kg? noen som vet?
Gjest Detverkeribakhodet Skrevet 15. mars 2009 #5 Skrevet 15. mars 2009 på tegningen på setet står det at vi kan det, men på nett står det fra 15 kg.. litt usikker her... vet jo at det er best at de sitter bakover, men hun sitter å skriker hele veien når vi kjører.. og når jeg sitter med en hånd bak i setet når jeg kjører er det jo direkte trafikk farlig.. ikke bare for meg, men for andre også... håpet jeg kunne snu henne og kanskje få litt mer ro når vi kjører.. men hun veier bare 9,7 kg... sukk
Nusseline♀♀♂ Skrevet 15. mars 2009 #6 Skrevet 15. mars 2009 Hvor gammel er hun da? Har du prøvd å finne frem noe hun kan se på? Henge opp noe. Sette opp et speil kanksje. Ellers er det vel bedre å koble ut airbag og sette henne bakovervendt foran.
Gjest Detverkeribakhodet Skrevet 15. mars 2009 #7 Skrevet 15. mars 2009 hun er 15 mnd.. vi har speil og leker.. har en lenke hengende ned fra håndtaket i taket, men det er visst ikke bra nok.. hun kaster lekene som ikke sitter fast rund omkring og begynner å hyle når vi ikke får tak i de... har tenkt på å koble ut airbagen foran... det er jo et alternativ.. det er jo mulig at hun vil være roligere om hun kan se meg når vi kjører..
Nusseline♀♀♂ Skrevet 15. mars 2009 #8 Skrevet 15. mars 2009 Ja jeg hadde heller satt henne bakovervendt foran enn å snu henne bak. Tenk hvis dere skulle være så uheldige og komme i en ulykke. Minsten her sitter bakovervendt ennå og han er straks 3 år. Håper dere finner en god løsning.
Gjest Detverkeribakhodet Skrevet 15. mars 2009 #9 Skrevet 15. mars 2009 skal undersøke muligheten for å koble ut airbagen.. må på verksted for å fikse det, så da må jeg få bestilt time.. tusen takk for hjelpen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå