Gå til innhold

Hvilke navn har dere aprilmammaer bestemt dere for?=)


maes88

Anbefalte innlegg

Nå nærmer tiden seg for oss alle=) Tenkte jeg skulle starte en tråd der vi kan fortelle hvilke navn vi har valgt til aprilbarna våre! Vi har valgt Julie til lille tuppa vår, mulig hun får et mellomnavn også men det har vi ikke bestemt enda... Hadde vært gøy å høre hva dere andre har valgt også=) Spennende med navnevalg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vi venter en liten babygutt. vi vil ha et spesielt navn som ikke so mange har.. så vår lisje babygutt vår får navne Timian.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første samboeren min sa når jeg kom ned med den positive graviditetstesten (for alle de månedene siden) var at hvis det ble en gutt så skulle han hete Mathias. Og sånn er det blitt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi venter på ei Vilde vi, har ei Tuva fra før..... å skulle alle ultralydene ta feil å det kommer en gutt så blir det Herman:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en Mathias fra før og venter en Sebastian nå :) om UL skulle vise seg å ha tatt feil ang. kjønn så blir det ei Linnea :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne gangen har det vært vanskelig, men vi er omsider enige om at gutten som vi venter så på skal hete Vetle:)

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom det blir jente blir det Louise, og dersom det blir gutt står det for tiden mellom Arian eller Ciljan. Men det endrer seg med jevne mellomrom. Guttenavn er vanskelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi vet fortsatt ikke kjønnet men blir det gutt ender vi nok opp med William. Har ett enkelt etternavn også så lurer på å finne ett mellomnavn...noen som har noen forslag til oss?

 

Første gang jeg er inne å skriver i dag, har bare ikke blitt noe av før..dette er jo veldig hyggelig da!;)-kan vi være kjempegravide sammen!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange fine navn her også! Vi venter en liten gutt og han skal hete Matias : )

 

Lykke til alle sammen! Ikke lenge igjen! : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elvira tror vi det blir. Jeg har lyst på Johanne til mellomnavn men vi får se, har ikke fortalt det til mannen min tror jeg, eller er litt usikker. Han sa kanskje at han synesdet er finest med ett navn - er litt i ammetåka allerede føler jeg. Endel som går meg hus forbi. Har begynt å stresse litt i hodet med alt som skal ordnes til ny baby. Må kjøpe vogn!!!!! Hvis det blir en gutt har jeg ikke peiling på navn. Vi har en gutt som heter Iver fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi står mellom Mathias (etter min far, men ser det er endel som velger det navnet for tiden), Matheo er et annet alternativ - har blitt veldig glad i Timian.

Vanskelig det her. Har Leander og Oliver fra før.

Skulle det mot alle overbevisninger bli jente: Noomi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...