Ksenia & Anjem Skrevet 15. mars 2009 #1 Skrevet 15. mars 2009 http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=16691013&sid=xz8hfaabPEd050735&pos=null&tot=null si meg, tror han at folk er dumme?
*dum&deiLig*™ Skrevet 15. mars 2009 #2 Skrevet 15. mars 2009 Dette er en spesialutgave av quinny som ikke lenger produseres. Den var sinnsykt dyr, så 11 000 stemmer nok. Skjønner ikke helt hva du ler av. Tilbringer du mye tid på finn.no?
1881 Skrevet 15. mars 2009 #3 Skrevet 15. mars 2009 Det er faktisk min vogn, og ja det er en spesialutgave og du kan få se kvitteringen om du ønsker det!
Gjest Skrevet 15. mars 2009 #4 Skrevet 15. mars 2009 hehehe man skal passe seg for hva man påstår ja:)
Gjest Skrevet 15. mars 2009 #5 Skrevet 15. mars 2009 Et tips er jo å skrive litt mer utførlig info i anonnsen, siden dette er en spesiell vogn- ikke bare vanlig quinny.
~sjiraff~ Skrevet 15. mars 2009 #6 Skrevet 15. mars 2009 Enig med Storebror her. Jeg ville aldri ha tippet at dette var en spesialutgave i og med at det ikke stårnoe.
Dronningen! Skrevet 15. mars 2009 #7 Skrevet 15. mars 2009 Hahaha Nå snakker man om å drite skuffen full:lo)
Gjest Skrevet 15. mars 2009 #8 Skrevet 15. mars 2009 Jeg synes forresten du skal skrive nettopp det i annonsen. At det er en spesialutgave og at kvittering kan fremvises. Lykke til med salget:) Ser ut som en flott vogn.
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 15. mars 2009 #9 Skrevet 15. mars 2009 Om en person ønker en pris for sin eiendel og du ikke ønsker gi det så gå videre med livet Må le litt av folk som leter etter ting klage over =0)
lille je Skrevet 15. mars 2009 #10 Skrevet 15. mars 2009 Jeg har aldri hørt om denne spesialutgaven, og visste ikke at de var så dyre. Ikke ser jeg ut av bildene HVA som gjør den så dyr heller, så det hadde kanskje vært lurt med litt mer utfyllende tekst? (og ja, jeg er nysgjerrig- hvorfor var den så HIMLA dyr???
Vinden blåser Skrevet 15. mars 2009 #11 Skrevet 15. mars 2009 kan bare si en ting om slike spesialutgaver... når vi fikk førstemann vår hadde Simo gitt ut en spesialutgave av kombivogna si...den kostet da 3000 kroner mer enn standardutgaven..selgeren prøvde selvfølgelig å overbevise meg om at vi bare måååtte ha spesialutgaven... forskjellen mellomo den vanlige og spesialutgaven kunne han ikke si med en gang..men det var jo tross alt en spesialutgave... etter mye om og men fant vi ut at det var metallet på vognen som var forskjellig.. den spesialvognen hadde et spesielt metall som var mye dyrerer...og som også rustet veldig.... den vanlige derimot skulle derimot ikke ruste... så skal vi se...betale 3000 kroner ekstra for å få en vogn som ruster??tror ikke det....
123-indianere Skrevet 15. mars 2009 #12 Skrevet 15. mars 2009 Hei. jeg tror deg:-) Hadde samme vogntypen, og det er special edition. Den kostet 12500 med maxi cosi bilstol i 2002 når den kom. Det var også den første vognen med adaptere som man kunne sette bilstolen på. Husker det var vanvittig mange som lurte på hvor jeg hadde kjøpt denne vognen da de ikke hadde sett den noe sted. Var ikke i Norge lenge da den var for dyr.......
Ksenia & Anjem Skrevet 15. mars 2009 Forfatter #13 Skrevet 15. mars 2009 Ok jeg visste ikke at den var en spesialutgave som var ekstra dyr..ser jo ut som en helt vanlig Quinny og disse koster vel maks 4000kr? Var derfor jeg tenkte at selger måtte være gal hehe...
Ksenia & Anjem Skrevet 15. mars 2009 Forfatter #14 Skrevet 15. mars 2009 drite skuffen full? nei det syns jeg ikke.. står ingenting i annonsen om at dette er en spesialutgave..så om man ser på bilde ser det jo ut som en vanlig Quinny vogn.
Full house Skrevet 15. mars 2009 #15 Skrevet 15. mars 2009 Mamma 26, du må da ha det jævlig kjedelig?! ang denne vognen kan jeg gjerne bekrefte pris, for min søster har den. Vogna er knallfin, og hun er iallefall veldig fornøyd. Du som selger, om vogna er pent prukt, synes jeg du selger den alt for billig. Søsteren min skal selge sin for 6000, og har allerede 3 kjøpere. (Venninner)
AneB Skrevet 15. mars 2009 #16 Skrevet 15. mars 2009 men akkurat HVA er det som gjør at den er så dyr og mye bedre enn en annen quinny? Ser for eksempel ikke ut som om den har svingbart forhjul?
123-indianere Skrevet 15. mars 2009 #17 Skrevet 15. mars 2009 Vognen er spesiell når man ser den in real life.... Jeg solgte min på finn i fjor og hadde 15 stk som ville ha den. ble solgt på null komma niks. Den ser ikke ut som en vanlig Quinny vogn spør du meg.. Den var den første vognen med dempere forann og bak. Den er ekstra lett. Blir liten når den legges sammen så den er perfekt for folk med liten bil. Den er super stødig å kjøre. Dessuten så er det så få av den i Norge at det er nok derfor få vet om den.... og det er gøy å ha noe ikke alle andre har:-)
Dronningen! Skrevet 15. mars 2009 #18 Skrevet 15. mars 2009 Det var vel heller det at du la ut innlegget uten å tenke på at eieren av annonsen faktisk muligens kunne være her inne....
Ksenia & Anjem Skrevet 15. mars 2009 Forfatter #19 Skrevet 15. mars 2009 Å nei det er jo nesten sikkert..er jo så mange brukere her..gjør meg absolutt ingenting at selger var her inne..det er nesten å forvente..
Bettybu Skrevet 15. mars 2009 #20 Skrevet 15. mars 2009 Hadde ikkje brydd meg om kva andre tar for ting de selger...Så lenge jeg ikke var intressert.. Og her er det visst mange som ikke har tenkt å kjøpe, bare klage... OG, dersom noen betaler mer enn andre har gjort... Så dumt for DEM!!
PopUp Skrevet 15. mars 2009 #21 Skrevet 15. mars 2009 Det SER ut som en vanlig Quinny-vogn for oss som "ikke vet bedre"... Hadde nok vært lurt å skrive merke i annonsen, og ikke minst at det er denne spesialutgaven... Men på en annen side; de som er på jakt etter denne vogna, kjenner den kanskje igjen på utseende uansett (men det er jo ikke noe søkbart merkenavn i annonsen, da)?!
Dronningen! Skrevet 15. mars 2009 #22 Skrevet 15. mars 2009 Da lurer jeg bare på en liten ting...hvilken glede har du av å saumfare nettet etter slike annonser, for så å legge det ut her i en latterlig tone?
Solbollatilmamma Skrevet 15. mars 2009 #23 Skrevet 15. mars 2009 *humre* Jeg hadde en bil engang med skyhøy nypris - men fordi brukte ting faller i verdi fikk jeg aldri mer enn 2000,- for den da den til sist ble solgt Synes ikke det er så relevant hva vogna kostet ny, men noen burde kansje sagt noe om hvor gammel den er?
Solbollatilmamma Skrevet 15. mars 2009 #24 Skrevet 15. mars 2009 Tror vi sier "skyhøy" istedenfor skyhøy forresten
Gjest Skrevet 15. mars 2009 #25 Skrevet 15. mars 2009 Det jeg synes er litt rart er at du stadig legger ut slike innlegg kun for å drite ut andre.... eller har du en annen agenda. Denne gangen dreit du på draget selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå